اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال تحصیلی آتی

60 مدرسه تخصصی قرآن در اصفهان راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: سال تحصیلی آتی 60 مدرسه تخصصی قرآن در سطح استان اصفهان راه‌اندازی و توسعه فعالیت‌های قرآنی در میان دانش‌آموزان از برنامه‌های آموزش و پرورش است.

60 مدرسه تخصصی قرآن در اصفهان راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سیدجواد پور‌حسینی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آموزش و پرورش به منظور ساماندهی اوقات فراغت دانش‌آموزان از ظرفیت پژوهش‌سراهای استان استفاده می‌کند.

وی به اجرای طرح هجرت در تابستان جاری در مدارس استان اشاره کرد و ادامه داد: 700 واحد آموزشی در سطح استان وجود دارد که در تابستان جاری طرح هجرت 3 در این واحد‌ها اجرا می‌شود.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: سال تحصیلی آتی 60 مدرسه تخصصی قرآن در سطح استان اصفهان راه‌اندازی می‌شود و توسعه فعالیت‌های قرآنی در میان دانش‌آموزان یکی از برنامه‌های محوری آموزش و پرورش است.

وی با تاکید بر اینکه حجم وسیعی از فعالیت‌های آموزش و پرورش در فصل تابستان صورت می‌گیرد، اضافه کرد: در برخی از پایگاه‌های اوقات فراغت آموزش‌هایی برای والدین دانش‌آموزان نیز در نظر گرفته شده است و ارتقای اطلاعات خانواده‌ها در زمینه تربیت دانش‌آموزان از مهم‌ترین اهداف ارائه این آموزش‌ها به شمار می‌رود.

پور‌حسینی تاکید کرد: تنوع‌بخشی به محیط‌های یاد‌گیری از مهم‌ترین رویکرد‌های آموزش و پرورش برای سال تحصیلی آتی است.

وی با اشاره به اینکه تقویت توانمندی مربیان پرورشی استان نیز در دستور کار آموزش و پرورش قرار دارد، گفت: فرهنگ‌سازی برگزاری نماز جماعت در اول وقت در دستور کار آموزش و پرورش قرار دارد و راه‌اندازی مدارس تخصصی قرآن نیز در راستای این موضوع نقش موثری دارد.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: در سال جای مدارس تخصصی قرآن با اولویت دوره ابتدایی در سطح استان راه‌اندازی می‌شود و پرورش حافظان و قاریان قرآن از مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی این مدارس محسوب می‌شود.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول