اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش بویراحمد:

317 آموزگار بویراحمدی آموزش تدریس پایه ششم می‌بینند

خبرگزاری فارس: معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد گفت: تعداد 317 آموزگار بویراحمدی از ششم تیرماه امسال آموزش تدریس پایه ششم می‌بینند.

317 آموزگار بویراحمدی آموزش تدریس پایه ششم می‌بینند

محبوبه باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: پراکندگی زیادی در ارتباط با مدارس ابتدایی شهرستان بویراحمد وجود دارد که این موضوع کار این معاونت را برای ساماندهی و اجرای برنامه‌های خاص از جمله برگزاری کلاس‌های ضمن خدمت سخت کرده است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد ابراز داشت: اکنون چیزی حدود 277 مدرسه ابتدایی در سطح شهرستان بویراحمد داریم که تعداد 210 مدرسه آن به صورت مدارس روستایی و چند پایه و بیشتر در مناطق صعب‌العبور اداره می‌شوند.

این مسئول افزود: تعداد مدارس مستقل ما در برابر مدارس روستایی تعداد کمی را شامل می‌شود که برای سال آینده تعداد 3 هزار و 600 دانش‌آموز قبولی پایه پنجم ابتدایی ما در 277 کلاس پایه ششم برای سال تحصیلی آینده خود را آماده می‌کنند.

باقری به روند تقویم اجرایی کار ساماندهی این پایه در تابستان پیش رو اشاره کرد و گفت: موضوع آموزش مدرسان پایه ششم ما مهم‌ترین برنامه‌ای خواهد بود که توسط آموزش و پرورش و این معاونت پیگیری خواهد شد.

وی افزود: ترتیبی لحاظ شده که بر اساس جدول زمان‌بندی مدرسان ما که اکنون در تهران برای فراگیری آموزش‌ها به سر می‌برند با حضور در استان کار آموزش معلمان پایه ششم ابتدایی را از روز ششم تیرماه جاری بر عهده گیرند.

باقری تصریح کرد: برنامه‌ پیش‌بینی شده ‌این است که تعداد 317 نفر از آموزگاران پایه ششم ما باید در این دوره آموزشی ضمن خدمت شرکت کنند و آموزش‌های لازم را بری حضور در کلاس‌ها در اول مهر امسال فرا گیرند.

وی به پیش‌بینی مکان این دوره و همچنین توجه به رفاه حال آموزگاران شرکت‌کننده در این دوره‌ها اشاره کرد و گفت: بهترین مکان آموزشی خود در مرکز استان که دبیرستان یادگار امام یاسوج بوده را با همه امکانات حتی برای بیتوته به این مهم اختصاص داده‌ایم.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول