اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور:

قلب صهیونیست با نخستین خطا منهدم می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج اصناف کشور گفت: توان بازدارندگی ایران بسیار بالاست و اگر هرگونه خطایی از سوی رژیم صهیونیستی رخ دهد، به لحظه‌ای قلب این رژیم (تلاویو) منهدم می‌شود.

قلب صهیونیست با نخستین خطا منهدم می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، یادواره شهدای صنف نانوایان استان قم به همت سازمان بسیج اصناف با حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگران و مردم شهیدپرور قم در مسجد الرضای قم برگزار شد.

در این مراسم که حجت‌الاسلام والمسلمین آشتیانی و امیرآبادی نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین ولی‌زاده جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع)، دهناد معاون استاندار قم، دلبری شهردار قم، فرماندهان و مدیران سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) و مسئولان مجامع صنفی حضور داشتند، یاد و خاطره شهدای صنف نانوا قم گرامی داشته شد.

در ابتدای این مراسم رئیس سازمان بسیج اصناف کل کشور اظهار داشت: برگزاری اینگونه مراسم و یادواره‌ها برای آن است که ما خودمان را به شهدا نزدیک کرده و به نوعی خود را به شهدا متصل کنیم.

محمدابراهیم کریمی گفت: هر آنچه که امروز ایران اسلامی به آن دست یافته و پیشرفت‌هایی داشته مدیون خون شهداست. این شهدا بودند که شعار ما می‌توانیم را در عمل به ما نشان دادند و از غیرممکن‌ها، ممکن ایجاد کردند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی اینک جزو کشورهای هسته‌ای و فضایی است و یکی از قدرت‌های واقعی در جهان به شمار می‌رود افزود: امروز غرب باید یاد بگیرد که چگونه با ایران هسته‌ای تعامل برقرار کند.

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور با اشاره به تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه ملت ایران اظهار داشت: توان بازدارندگی ایران بسیار بالاست و اگر هرگونه خطایی از سوی رژیم صهیونیستی رخ دهد، به لحظه‌ای قلب این رژیم (تلاویو) منهدم می‌شود.

مشاور عالی فرمانده سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) نیز در این مراسم با اشاره به نقش بازاریان و کسبه در تحقق انقلاب اسلامی و همچنین اداره هشت سال جنگ تحمیلی اظهار داشت: باید یادی از حاج مهدی عراقی کرد که به عنوان سید شهدای انقلاب می‌توان از وی نام برد زیرا که در زمان طاغوت، نبض بازار در اختیارش بود و به نفع انقلاب تلاش فراوانی داشت.

سردار علی‌زاده با بیان اینکه هزینه مبارزات انقلاب اسلامی از سوی بازاریان و کسبه تامین می‌شد، اظهار داشت: در دوران جنگ تحمیلی علاوه بر کمک‌های دولت و نظام، بازاریان و کسبه نیز در زمینه تامین مخارج جنگ کمک‌های فراوانی داشتند و این کمک‌ها برای ما جاماندگان از قافله شهدا آشکار بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی در این مراسم با بیان اینکه کاسب و تاجر راستگو با شهدا محشور می‌شود اظهار داشت: بسیاری از اصحاب خاص پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) کاسب بودند.

وی با بیان اینکه فرهنگ کار در اسلام مورد تاکید فراوان است گفت: با توجه به اهمیت کسب و کار، باید به آسیب‌های کسب و کار نیز توجه داشت زیرا که معتقدم آسیب‌هایی که در کسب و کار است در هیچ کجا وجود ندارد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول