اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بندرعباس برای دومین شب متوالی میزبان صدای سالار عقیلی

خبرگزاری فارس: شهر بندرعباس و تالار شهید آوینی این شهر برای دومین شب متوالی میزبان گروه راز و نیاز در دو سانس به رهبری سالار عقیلی خواننده صاحب‌نام موسیقی سنتی کشور است.

بندرعباس برای دومین شب متوالی میزبان صدای سالار عقیلی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سالار عقیلی در حالی امشب به اجرای برنامه در این شهر می‌پردازند که طی شب گذشته سالن محل برگزاری کنسرت وی و گروهش با استقبال قابل توجه علاقه‌مندان به موسیقی سنتی مواجه شده است.

اجرای متبحرانه مقطعات موسیقی و تک‌نوازی‌های اعضای گروه راز و نیاز طی شب گذشته بارها و بارها حاضران در سالن آوینی بندرعباس را به وجد آورد به نحوی که با وجود به طول انجامیدن این کنسرت به مدت دو سال و نیم باز هم درخواست برای ماندگاری گروه بر روی سن زیاد بود.

اجرای امشب عقیلی در بندرعباس هر چند که در دو سانس برگزار می‌شود و آخرین اجرای وی در این شهر محسوب می‌شود، اما طبق گفته مسئولان انجمن موسیقی تقاضا برای بلیت فراتر از ظرفیت سالن است.

یادآور می‌شود بندرعباس طی روزهای گذشته نیز میزبان لیلی افشار نوازنده چیره‌دست و نخستین زن دارنده دکترای گیتار در جهان بود.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول