اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

در اعتراض به کودتای آرام شورای نظامی صورت می‌گیرد

آغاز تجمع میلیونی مردم مصر در میدان التحریر

خبرگزاری فارس: مردم مصر بعد از برپایی نماز ظهر در میدان التحریر تجمع میلیونی خود را در اعتراض به اقدامات اخیر شورای نظامی مصر آغاز کردند.

آغاز تجمع میلیونی مردم مصر در میدان التحریر

به گزارش فارس، شبکه های خبری از لحظاتی پیش ارتباط مستقیم خود با میدان التحریر مصر را برقرار کرده اند که تجمع میلیونی مردم را در این کشور نشان می دهد، در این تجمع که بعد از نماز ظهر آغاز شده است، صدها هزار نفر از مردم این کشور با تجمع در میدان التحریر اقدامات اخیر شورای نظامی این کشور را در مصادره اختیارات رئیس جمهوری قانونی و منتخب در تصویب متمم قانون اساسی و همچنین احتمال کودتا علیه روند دموکراتیک در این کشور را محکوم کردند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات از شورای نظامی می خواهند تا در زمان مقرر خود از قدرت کنار رفته و مسئولیت اداره کشور را به رئیس جمهور منتخب مردم واگذار کنند.

از سوی دیگر خبرنگار الجزیره گزارش داد که شورای نظامی با صدور بیانیه ای ضمن تهدید تلویحی مردم آنها را از هر گونه ایجاد "هرج و مرج" بر حذر داشته است.

شورای نظامی در این بیانیه بدون توجه به اقدامات خود در دور زدن آراء مردمی از مردم مصر خواسته است تا از رئیس جمهور منتخب مردم حمایت کنند.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول