اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

/رد ادعای ستاد انتخاباتی احمد شفیق/

کانون قضات مصر: مرسی در شمارش آراء پیش است

خبرگزاری فارس: یک مسئول در کانون قضات مصر ادعای ستاد انتخاباتی احمد شفیق را رد کرد و گفت که محمد مرسی همچنان پیشتاز شمارش آراء است.

کانون قضات مصر: مرسی در شمارش آراء پیش است

به گزارش فارس، یک عضو کانون کانون قضات مصر در کنفرانسی خبری که در قاهره تشکیل داده است، ادعای ستاد انتخاباتی احمد شفیق مبنی بر پیش بودن او در شمارش آراء انتخابات ریاست جمهوری این کشور را رد کرد.

وی هرگونه تشکیک در آمار اعلام شده از جانب ستاد انتخابات را تشکیک در دستگاه قضایی مصر دانست که به گفته او مستقل عمل می‌کند.

این مسئول کانون قضات مصر که تصاویر وی به طور مستقیم از شبکه‌های خبری از جمله مصریه، العربیه و الجزیره پخش می‌شد، تاکید کرد که اینکه هر دو نامزد اعلام کنند که آنها پیروز انتخابات هستند اما باید بدانند که این اقدامات بر روند رسمی شمارش آراء تاثیر ندارد.

کانون قضات مصر تصریح کرد که این کانون نتایج اعلام شده از جانب محمد مرسی نماینده حزب عدالت و آزادی وابسته به جماعت اخوان المسلمون و احمد شفیق نامزد لیبرال و مورد حمایت غرب و شورای نظامی مصر و آخرین نخست‌وزیر رژیم سابق مصر را به رسمیت نمی‌شناسد.

در حالی که ستاد محمد مرسی پیروزی خود را با نسبت 52 درصد مقابل 48 درصد برای احمد شفیق اعلام کرده بود، از شب گذشته ستاد احمد شفیق تبلیغات خود را آغاز و تاکید کرده است که با نسبت 51.5 درصد آراء پیشتاز است.

همچنین به گزارش العربیه، جنبش قضات برای مصر اعلام کرد که محمد مرسی همچنان بر احمد شفیق پیشی دارد و او تاکنون بیشترین آراء را به دست آورده است.

انتهای پیام/.++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول