اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در کردستان:

تاسی از بزرگان دین برای تداوم راه سعادت ضروری است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در کردستان ترویج فرهنگ اهل بیت و امامان و تاسی از بزرگان دین را در جامعه برای تداوم راه سعادت و خوشبختی امری ضروری دانست.

تاسی از بزرگان دین برای تداوم راه سعادت ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در مراسم تجلیل از جوانان نمونه و برتر استان و سومین جشنواره استانی حضرت علی‌اکبر(ع) در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج، اظهار کرد: جوانی فصل رویش و خمیرمایه شکل‌گیری انسان است و از این‌رو ائمه اطهار(ع) بر اهمیت این دوران تاکید فراوانی داشته‌اند.

وی در ادامه بر بها دادن به جوانان و حضور آن‌ها در تمامی عرصه‌های زندگی با تاسی از بزرگان دین و ائمه اطهار(ع) تاکید کرد و افزود: یکی از بارزترین نمونه‌های کمال و اسوه‌های پاکی و مردانگی، حضرت علی‌اکبر(ع) شهید بزرگ حماسه عاشورا و فرزند با فضیلت امام حسین(ع) است.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان در ادامه با اشاره به اینکه عالی‌ترین زمان و دوران هر انسانی برای تکامل و پیشرفت فصل جوانی است، تصریح کرد: باید جوانان مواظب باشند که این دوران که سرشار از طراوت و شادابی است مصالح غرور و تکبر نشود.

حسینی‌شاهرودی افزود: خداوند متعال دارای صفات کمال است و انسان را از روح خودش آفریده و باید این رهروان حقیقی راه حق را همیشه در پیش گیرند تا به سمت رستگاری حرکت کنند.

وی ترویج فرهنگ اهل بیت و امامان و تاسی از بزرگان دین را در جامعه برای تداوم راه سعادت و خوشبختی امری ضروری دانست و اضافه کرد: حضرت علی‌اکبر(ع) بهترین الگو و نماد برای زندگی جوانان است که می‌تواند راهگشای زندگی آنان در تمامی مراحل زندگی باشد.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان در ادامه با بیان اینکه یکی از راه‌های پیشرفت و ترقی کشورها سرمایه‌گذاری بر روی جوانان و نسل آینده است، گفت: نسل جوان به‌عنوان نیروی فعال و متحرک، پرتلاش و با احساس می‌تواند نقش خوبی در پیشرفت یک جامعه داشته باشد.

حسینی‌شاهرودی خاطرنشان کرد: هر گاه زمینه بروز و ظهور فکر و اندیشه جوانان در کشور میسر شود آنان نقش عمده‌ای در بازسازی کشور ایفا خواهند کرد.

در پایان این مراسم با دادن لوح تقدیر و هدایایی از تعدادی از جوانان برتر و نمونه استان کردستان در حوزه‌های مختلف علمی، آموزشی، اجتماعی، فرهنگی و هنری، ورزشی، المپیادهای علمی و دانشجویی، مخترعان و مکتشفان و ورزشکاران نمونه و مدال‌آور استانی، کشوری و جهانی تجلیل شد.

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول