اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی خبر داد

اختصاص 10 میلیارد ریال برای احداث یادمان باکری

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: اعتبار اولیه برای احداث یادمان شهید باکری 10 میلیارد ریال برآورد شده است.

اختصاص 10 میلیارد ریال برای احداث یادمان باکری

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، خلیل محبت‌خواه در بازدید معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی از طرح احداث یادمان شهید باکری و 12 هزار شهید استان در محل باغ رضوان ارومیه اظهار داشت: احداث یادمان شهید باکری از مصوبات دور سوم سفر هیئت دولت به استان است.

وی با بیان اینکه ساخت یادمان شهید باکری یک حرکت به یادماندنی است، افزود: این یادمان دارای قابلیت رویت از تمام نقاط شهر خواهد بود و ساختمان‌ها، تاسیسات و امکانات جانبی شامل فرهنگسرا، مسجد، سالن‌های سخنرانی، پارک، دریاچه آبی در کنار آن احداث می‌شود.

محبت‌خواه ادامه داد: ساخت این یادمان فرصتی برای نکوداشت شهید مهدی باکری و 12 هزار شهید سرافراز استان را فراهم می‌کند و سمبل مقاومت و ایثارگری‌های مردم آذربایجان‌غربی است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری تصریح کرد: فضیلت زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا کمتر از فضیلت شهدا نیست.

وی تصریح کرد: ادامه دادن راه شهدا و استمرار آن، مسیر انقلاب، امام، اسلام، مسیر اخلاص و صداقت است.

محبت‌خواه اضافه کرد: در ساخت این یادمان علاوه بر رعایت کیفیت و استانداردهای فنی و مهندسی، الگوبرداری از معماری ایرانی اسلامی لحاظ شده است.

وی افزود: عملیات اجرایی طرح ساخت یادمان شهید باکری در زمینی به مساحت 14 هزار هکتار در راستای گرامیداشت جایگاه و ارزش والای این شهید بزرگوار از نیمه دوم اسفند سال 90 آغاز شده است.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول