اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اطلاعات استان قزوین:

وزارت اطلاعات دستاوردهای بزرگی کسب کرده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل اطلاعات استان قزوین گفت: وزارت اطلاعات دستاوردهای بزرگی کسب کرده است.

وزارت اطلاعات دستاوردهای بزرگی کسب کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین ظهر امروز حسینی در نشست هم‌اندیشی با مدیران مطبوعات و خبرگزاری‌های استان قزوین که با حضور محمدحسین شفیعی‌ها مدیرکل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان قزوین، علی علیمحمدی رئیس خانه مطبوعات قزوین و کارشناسان رسانه در وزارت اطلاعات برگزار شد، اظهار کرد: وزارت اطلاعات، دستاوردهای بزرگی را کسب کرده است و با توجه به جایگاه و تأثیرگذاری که رسانه‌ها دارند و هم‌اندیشی با رسانه‌ها ضروری است.

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در مسائل سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در جهان، عنوان کرد:‌ رسانه‌ها می‌توانند به پیشبرد اهداف انقلاب کمک کنند و یا ناخواسته مردم را از اهداف انقلاب دور کنند که اهمیت این موضوع نقش رسانه‌ها را پر رنگ‌تر می‌کند.

مدیرکل اطلاعات استان قزوین با اشاره به این مطلب که قزوین با توجه به وجود نخبگان از استان‌های با اهمیت کشور است افزود: رسانه‌های استان قزوین نیز مانند نخبگان آن از سطح بالایی برخوردار بوده و در کشور از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند.

وی خاطرنشان کرد: اداره اطلاعات بر تمامی اخبار و وقایع که در استان می‌افتد، نظارت و اشرافیت دارد و نقاط ضعف و قوت را دیده‌بانی می‌کند و رسانه‌ها نیز می‌توانند با انجام صحیح وظایف رسانه‌ای خود به پیشرفت استان و کشور کمک کنند.

حسینی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون انتخابات، تصریح کرد: مقام معظم رهبری با بیانات اخیر خود پیرامون مسائل مختلف و انتخابات، فضا را برای همه روشن کرده‌اند و اگر کسی این منویات مهم مقام معظم رهبری را پیگیری نکند، بی توجهی کرده است.

وی با بیان این مطلب که مردم مانند همیشه با حضور پر شور خود در راه‌پیمایی 22 بهمن سنگ تمام گذاشته‌اند، یادآور کرد: امروز بعد از 33 سال، شاهد به بار نشستن انقلاب اسلامی هستیم و این میوه انقلاب همین بیداری اسلامی است که مقام معظم رهبری با بصیرت و دیده‌بانی خود سال‌ها قبل این مهم را دریافته‌ و گوشزد کرده بودند.

مدیرکل اطلاعات استان قزوین ادامه داد: هجمه دشمن بر علیه جمهوری اسلامی به این علت است که جمهوری اسلامی در جهان تأثیرگذار بوده و الگوی ملت‌های دنیا شده است.

حسینی یادآور کرد: با وجود اینکه سرویس‌های اطلاعاتی دنیا از قدمت بیشتری برخوردار است ولی از سیستم اطلاعاتی جمهوری اسلامی در سطح پایین‌تری قرار دارند و وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی به دستاوردهای بزرگی دست یافته است که قابل انتشار برای عموم نیست.

وی با بی سابقه دانستن اقدامات اطلاعاتی جمهوری اسلامی، تأکید کرد: با توجه به جنگ نرمی که استکبار بر علیه کشورمان آغاز کرده است همه دستگاه‌ها و رسانه‌ها باید با بصیرت به مقابله با دشمن در این عرصه گام بر دارند.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول