اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شرکت در اکسپوی هنرمندان تجسمی

مدیران و مسئولان یزد از هنرمندان حمایت کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از مدیران و مسئولان استان یزد خواست با شرکت در اکسپوی هنرمندان تجسمی از هنرمندان این رشته حمایت کنند.

مدیران و مسئولان یزد از هنرمندان حمایت کنند

بهرام عبدالحسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: اکسپوی هنرمندان استان یزد به‌زودی برپا می‌شود و مدیران و مسئولان استان می‌توانند با شرکت در این اکسپوی نمایشگاهی و خرید آثار هنرمندان از آنها حمایت کنند.

وی با بیان اینکه بسیاری از آثار ارائه شده در این اکسپو، آثار فاخر و وزینی است، افزود: این آثار می‌تواند جایگزین هدایای لوکس خارجی شود که در برخی ادارات به مناسبت های مختلف به افراد اهدا می شود.

عبدالحسینی همچنین با بیان اینکه فضاهای بسیاری از ادارات نیز به وسیله تابلوها و ... تزئین می‌شود،‌ بیان کرد: چه بهتر که این آثار هنر دست هنرمندان یزدی باشد.

وی بااشاره به برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد: در این اکسپو نمایشگاهی، آثار برجسته هنرمندان استان یزد در نمایشگاهی که به‌زودی در محل باغ دولت‌آباد برپا می‌شود، در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

عبدالحسینی یادآور شد: این نمایشگاه از 10 تا 14 تیرماه امسال با همکاری نگارخانه مارلیک، انجمن هنرهای تجسمی، انجمن خوشنویسان و انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: در این نمایشگاه آثار هنرمندان در بخش‌های هنرهای تجسمی، خوشنویسی، عکاسی و صنایع دستی استان یزد به نمایش گذاشته خواهد شد.

انتهای پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول