اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

سایت مکتب تعزیه راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل از راه‌اندازی سایت مکتب تعزیه در استان اردبیل خبر داد.

سایت مکتب تعزیه راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده ظهر امروز در همایش روسای موسسات قرآنی و مروجان تبلیغی در اردبیل یکی از اولویت‌ها در امر تبلیغ دین را توسعه و گسترش نشریات و مجموعه‌های جدید تبلیغی عنوان کرد.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه امروز اکثر مخاطبان ما جوانان و قشر تحصیل کرده است ضرورت دارد به شیوه‌های نوین تبلیغ توجه کنیم که در همین ارتباط برای به روز رسانی امر تبلیغ و آشنا کردن فعالان این حوزه با فرهنگ تبلیغ جدید دوره‌های آموزشی خوبی برگزار شده و یا در حال برگزاری است.

ستوده گفت: سازمان تبلیغات اسلامی بر اساس افق روشن در تحقق مطالبات و منویات مقام معظم رهبری زیر نظر معظم له فعالیت می‌کند و در تحقق بسیاری از شیوه‌های جدید تبلیغ و تاثیرگذاری آن در سطوح مختلف آن در جامعه نقش بی‌بدیلی دارد.

این مسئول یکی از موضوعات قابل توجه در این سازمان را که مطالبه مقام معظم رهبری و عموم متدینان است بحث عفاف و حجاب عنوان کرد و افزود: به جد در این حوزه برنامه‌ریزی‌ها و اهداف کلان را دنبال می‌کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل از راه‌اندازی شبکه تبلیغ به عنوان یکی از اصلی‌ترین سیاست سازمان در واگذاری مسئولیت‌ها به مجموعه‌های غیر دولتی خبر داد و گفت: در این شبکه سعی شده با بهره‌گیری از شیوه‌های جدید امر تبلیغ کارآمد و نافذ در دستور کار قرار گیرد.

ستوده ورود این سازمان به فضای مجازی و سایبر را در عصر ارتباطات و شکستن مرزهای ظاهری مهم و ارزشمند توصیف کرد و اظهار داشت: تاسیس شورای ملی فضای مجازی نیز از سوی رهبر فرزانه انقلاب در همین راستا بوده که سازمان تبلیغات اسلامی نیز سعی کرده چندین سایت و پایگاه اطلاع رسانی نظیر تبیان، جمعیت زنان فرهیخته و... را راه‌اندازی کند که در این راستا سایت مکتب تعزیه نیز قرار است راه‌اندازی شود.

وی در ادامه از راه‌اندازی کارگاه‌های آموزشی وبلاگ‌نویسی به صورت گسترده با حضور مبلغان دینی در استان اردبیل خبر داد و افزود: سازمان تبلیغات اسلامی در تعامل با سایر مجموعه‌های فرهنگی و معنوی توانسته است در همایش‌ها، برنامه‌ها و مراسمات مناسبتی ورود موفقیت‌آمیز داشته باشد و اهداف خود را به شکل حقیقی پیگیری کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در پایان به فعالیت‌های کانون مداحان و شعرای استان و همچنین فعالیت 600 هیئت مذهبی در استان اردبیل اشاره کرد و افزود: همه این مجموعه‌ها در تلاش هستند تا امر اطلاع‌رسانی دینی و معنوی بدون اغراق و حساسیت خاص پیگیری شده تا اصل موضوع به شکل شایسته منتقل شود.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول