اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل خبر داد

تعیین تکلیف 734 کارمند قراردادی و شرکتی اردبیل

خبرگزاری فارس: معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار اردبیل گفت: با برگزاری آزمون تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی به‌زودی احکام استخدام پیمانی و رسمی 734 نفر در استان اردبیل صادر می‌شود.

تعیین تکلیف 734 کارمند قراردادی و شرکتی اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عادل علیپور ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان اظهار داشت: با پایین آوردن حد نصاب نمره قبولی این افراد از 60 به 40 همه شرکت‌کنندگان در آزمون تعیین تکلیف نیروهای قراردادی و شرکتی پذیرفته شدند و بر اساس برش ابلاغی در شهرستان‌ها و مناطق مورد نظر حکم استخدامی و ردیف مستقل آنها صادر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد:‌ دستگاه‌های اجرایی موظف هستند در اسرع وقت با انجام گزینش و مراحل دیگر اداری حکم پیمانی این افراد را صادر کنند و هرگونه اخذ آزمون تخصصی از این افراد غیر‌قانونی و غیر‌مجاز است.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار اردبیل اضافه کرد: به دلیل آنکه آزمون برگزار شده جنبه رقابتی نداشته است پس لیست استخدامی جدید محسوب نمی‌شود و دستگاه‌ها موظف هستند در کمترین زمان احکام آنها را صادر و حقوقشان را برقرار کنند.

علیپور یادآور شد: 107 نفر نیز که مشمول رای 555 دیوان عدالت بودند در آزمون شرکت کرده بودند که بعد از تعیین تکلیف آنها از ردیف استخدامی در این حوزه خارج شدند که امیدواریم دستگاه‌های اجرایی نسبت به صدور احکام پیمانی این افراد نیز بر اساس رای دیوان عدالت اقدام لازم را انجام دهند.

این مسئول با انتقاد از برخی دستگاه‌ها در ارائه نکردن لیست نیروهای شرکتی و قراردادی‌شان افزود: ما به دنبال کسب مجوز جدید برای تعیین تکلیف این نیروها هستیم تا بتوانیم این افراد را نیز در اسرع وقت از لحاظ استخدامی تعیین تکلیف کنیم.

علیپور بیان داشت: البته در این زمینه کارکنان مقصر نبوده بلکه برخی دستگاه‌ها اهمال داشتند و در موقع مقرر لیست خود را ارائه نکرده بودند که به همین جهت قرار است با اعلام پست‌های جدید سازمانی تعیین تکلیف نیروهای بر زمین مانده نیز انجام شود.

وی تصریح کرد: 23 تیرماه امسال آزمون دیگری را برای این نیروها تدارک دیدیم تا بر اساس سهمیه تعیین شده بتوانیم آنها را جذب کنیم.

* نیروهای شرکتی با تعهد محضری 10 ساله استخدام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود شرط صدور احکام پیمانی این افراد را حضورشان در مناطق محروم و تعهد محضری 10 ساله برای خدمت در این مناطق اعلام کرد و ابراز داشت: عده‌ای که موفق نشدند در این آزمون تعیین تکلیف شرکت کنند باید خود را آماده آزمون دیگری کنند که با کسب مجوز لازم در این زمینه اقدام انجام می‌شود.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار اردبیل به افراد عدم حایز شرایط در گرفتن پست اداری اشاره کرد و ادامه داد: ما هیچ پست مازادی را در استان نداریم و منتظر تصمیم‌گیری مقامات کشوری هستیم تا بر اساس لیست مازادی که رد اختیارشان است سهمیه پست جدید بدهند تا 50 نفری که از این بابت بلاتکلیف هستند تعیین تکلیف شوند.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول