اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ادامه استانداردسازی شهربازی‌ها

5 وسیله تفریحی در پارک‌های دزفول و مسجدسلیمان پلمب شد

خبرگزاری فارس: مسئول استانداردسازی مراکز تفریحی اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی خوزستان از پلمب و جلوگیری از فعالیت پنج وسیله تفریحی در شهربازی‌های دزفول و مسجدسلیمان خبر داد.

5 وسیله تفریحی در پارک‌های دزفول و مسجدسلیمان پلمب شد

امید بن‌عباس امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: در راستای وظایف حاکمیتی و نظارتی و به منظور حفظ و صیانت از حقوق شهروندان با هدف جلوگیری از بروز سوانح و حوادث احتمالی، در این ماه از ادامه فعالیت دو دستگاه تفریحی در شهربازی دزفول و سه وسیله در شهربازی مسجد سلیمان جلوگیری شد.

وی ادامه داد: پس از بازرسی‏‌ها و آزمون‏های انجام شده از تجهیزات شهرهای بازی خوزستان، تعدادی از وسایل مذکور از سوی کار‌شناسان و متخصصان اداره‏کل استاندارد خوزستان به دلیل عدم انطباق با استانداردهای ملی، غیر ایمن و فاقد صلاحیت برای بهره برداری تشخیص داده شد. به همین منظور از ادامه فعالیت آن‌ها تا زمان رفع نواقص و اخذ تأیید ادار‏ه‏ کل استاندارد جلوگیری به عمل آمده است.

بن‌عباس تاکید کرد: از این پس هیچ قصوری در رفع نواقص تجهیزات شهربازی پذیرفته نبوده و به طور حتم از ادامه فعالیت شهرهای بازی که دارای نواقص باشند جلوگیری شده و برخوردهای قانونی لازم در این خصوص صورت می‌‏گیرد.

این مقام مسئول گفت: روابط عمومی اداره‏کل استاندارد خوزستان از طریق سامانه 1517 منتظر دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات هم ‏استانی‎‏‌ها در این زمینه است.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول