اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار البرز:

مسئولان توجه ویژه به ساخت و سازهای غیرمجاز در البرز داشته باشند

خبرگزاری فارس: معاون فنی و عمرانی استاندار البرز گفت: مسئولان توجه ویژه به ساخت و سازهای غیرمجاز در البرز داشته باشند.

مسئولان توجه ویژه به ساخت و سازهای غیرمجاز در البرز داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، احمد افضلی ظهر امروز در همایش آشنایی با اصول و مبانی بحران که در باشگاه میلاد شهرداری کرج برگزار شد، اظهار داشت: روند ساخت و سازهای غیرمجاز در این استان رو به افزایش است لذا می‌طلبد تا مسئولان نگاه ویژه و اساسی را به منظور کنترل و عدم ساخت و سازهای غیرمجاز داشته باشد.

وی ادامه داد: برخی از مردم بدون توجه به عواقب این‌گونه ساخت و سازها اقدام به ساخت ساختمان‌های غیرمجاز می‌کنند و علاوه بر خود، شهروندان دیگر را نیز دچار معضل می‌کنند.

این مسئول تأکید کرد: هر چند که روش‌های کنترلی در این زمینه انجام شده است اما با توجه گستردگی شهر و مهاجرپذیر بودن آن نمی‌توان به درستی کنترلی درباره ساخت و سازهای غیرمجاز در البرز داشت.

افضلی ادامه داد: لزوم داشتن نگاه وی‍ژه به ساخت و سازهای غیرمجاز توسط مسئولان، مقوله‌ای است که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد چرا که در مواقع بحران بسیاری از این ساخت و سازها دچار سانحه شده و بیش‌ترین تلفات و خسارت‌ها را متحمل می‌شوند.

این مسئول گفت: بعد از تشکیل استان البرز خدمات مطلوبی از سوی دستگاه‌های مربوطه اعم از مدیریت بحران استانداری و شهرداری، جمعیت هلال‌احمر و ... در زمینه بحران انجام شده است اما کافی نیست.

افضلی در ادامه سخنان خود بر لزوم توجه ویژه به کنترل محیط بحران نیز تأکید کرد و گفت: در مواقع بحران و حوادث باید از تجربیات مدیریت شهری استفاده شود.

وی اضافه کرد: در بخش بحران باید تمامی امکانات و تجهیزات هماهنگ و بسیج شود تا بتوان حادثه‌دیدگان را نجات داد.

این مسئول گفت: یکی از اولویت‌ها در این بخش لزوم توجه ویژه به کنترل محیط بحران است که مسئولان مربوطه باید به این مهم دقت کنند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول