اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی بارش شدید باران در شرق گلستان

سقف چندین منزل مسکونی در احمدآباد نگین‎شهر فرو ریخت

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آزادشهر گفت: به دنبال بارش شدید باران در شرق گلستان سقف چندین منزل مسکونی در احمدآباد نگین‎شهر فرو ریخت.

سقف چندین منزل مسکونی در احمدآباد نگین‎شهر فرو ریخت

حسین شکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: بارش شدید باران باعث آسیب‎دیدگی و ریزش سقف چندین واحد مسکونی در روستای احمدآباد نگین‎شهر شد که اکیپ امداد و نجات جمعیت هلال احمر بلافاصله به محل اعزام شده است.

وی خاطر نشان کرد: بارندگی شدید همراه با رعد و برق که از بعد از ظهر روز گذشته در شرق گلستان آغاز شده، باعث آب گرفتگی معابر، جداول، چندین واحد مسکونی و تجاری در سطح شهرستان‎های آزادشهر و رامیان نیز شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آزادشهر اضافه کرد: به دنبال تماس تلفنی از فرمانداری شهرستان رامیان متوجه شدیم یکی از شهروندان رامیانی هم در جنوب رامیان در مسیر جنگلی نزدیک به رودخانه دچار حادثه و در آب محصور شده که گروهی از همکاران ما هم به این محل اعزام شدند تا اقدامات امداد و نجات را در سریع‎ترین زمان ممکن انجام بدهند.

رئیس جمعیت هلال احمر آزادشهر خاطر نشان کرد: با توجه به بارش شدید باران که رعد و برق را به همراه دارد، شهروندان از تردد بی‎مورد در سطح شهرها و روستاها خودداری کنند و چنانچه با مشکلی برخورد کردند مراتب را به جمعیت هلال احمر شهرستان و سایر نهادهای مربوطه از قبیل آتش‎نشانی، اورژانس، پلیس راه، ستاد بحران فرمانداری‎ها و نیروی انتظامی اطلاع بدهند تا اقدامات لازم انجام شود.

شکی با اشاره به وزش باد و جابه‌جا شدن آنتن‎های تلویزیونی از مسیر اصلی خود از مردم خواست به خاطر رعد و برق از دست زدن به آنتن‎هایی که در پشت بام‎ها و جاهای بلند نصب هستند خودداری کنند تا دچار حادثه نشوند.

پلیس راه دوراهی آزادشهر و رامیان هم از مردم خواست با توجه به بارش شدید باران و وزش باد و رعد و برق که باعث لغزنده بودن جاده‎ها و نداشتن دید کافی می‎شود از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول