اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری ایران خبر داد

حضور رضازاده در رکوردگیری وزنه‌بردارن اعزامی به المپیک

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری ایران از حضور حسین رضا‌زاده رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در مراسم رکوردگیری وزنه‌بردارن اعزامی به المپیک 2012 لندن در بجنورد خبر داد.

حضور رضازاده در رکوردگیری وزنه‌بردارن اعزامی به المپیک

کوروش باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: این سفر اواسط هفته آینده به منظور مشخص شدن نفرات اصلی برای اعزام به این مسابقات جهانی برگزار می‌شود.

وی گفت: بر همین اساس رکوردگیری از ملی‌پوشان در یکی از سالن‌های ورزشی این شهر انجام خواهد شد که در نهایت شش وزنه‌برداری اعزامی به لندن معرفی خواهند شد.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری ایران با اشاره به اینکه تعیین محل برای رکوردگیری با مدیران ورزش استان است افزود: طبیعتاً هرچه جمعیت حاضران در این رکورد‌گیری بیشتر باشد بهتر است البته باید متناسب با ظرفیت سالن جمعیت دیده شود.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری ایران همچنین شرایط تیم وزنه‌برداری برای حضور در المپیک را مطلوب عنوان کرد و یادآور شد: سعی شده تا مدت باقی‌مانده به رکوردگیری با انجام تمرینات منظم سطح آمادگی تیم را برای حضور در رقابت‌های المپیک 2012 لندن ارتقا داد.

تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان از 20 روز پیش در کمپ پتروشیمی خراسان در بجنورد اردو زده است.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول