اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت اعیاد رجب و شعبانیه

نمایش کمدی «عروسی» به صحنه می‌رود

خبرگزاری فارس: مدیر تالار هنر اصفهان از اجرای نمایش کمدی «عروسی» به مناسبت اعیاد رجب و شعبانیه خبر داد.

نمایش کمدی «عروسی» به صحنه می‌رود

میثم بکتاشیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: این نمایش را نیکلای گوگول نویسنده شهیر روسی نوشته و وحید عمرانی آن را کارگردانی کرده است.

وی درباره داستان این تئاتر گفت: نمایش «عروسی» داستان رقابت چندین خواستگار برای رسیدن به یک دختر است که در نهایت تنها یکی از آنان برای ازدواج با این دختر باقی می‌ماند اما در مراسم عروسی اتفاق عجیبی رخ می‌دهد.

مدیر تالار هنر اصفهان درباره داستان‌های گوگول تصریح کرد: زمانی که خواننده برای نخستین بار نمایش‌ها و داستان‌های این نویسنده را می‌خواند به نظرش بسیار شیرین می‌آید چرا که قصه‌های گوگول ساده‌تر از آن است که هر کسی دوستش نداشته و از خواندنش لذت نبرد.

وی ادامه داد: با وجود این سادگی ظاهری، نکات باریک و عمیق پنهان در این داستان‌ها چنان فراوان است که ممکن است در ابتدا از نظر خواننده دور بماند.

بکتاشیان درباره بازیگران این نمایش نیز اظهار داشت: در این نمایش کمدی حامد الله‌بیگی، جلیل جلالی، ستاره حسینی، فاطمه حیدری، شیرین ریاضی، وحید عمرانی، سیامک کبیری و مصطفی لطیفی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

وی با اشاره به اینکه از این پس سانس نخست نمایش‌های تالار هنر ویژه اصحاب رسانه است، تاکید کرد: در روز سه‌شنبه 30 خردادماه این نمایش ویژه اصحاب رسانه و مطبوعات به روی صحنه می‌رود.

به گزارش فارس، علاقه‌مندان برای تماشای این نمایش کمدی می‌توانند از تاریخ 27 خرداد‌ماه تا 6 تیرماه از ساعت 20:30 به تالار هنر واقع در میدان لاله، جنب فروشگاه رفاه مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 5660881 تماس بگیرند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول