اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تبریز در مجلس:

روند اجرای پروژه مترو تبریز ـ سهند تسریع شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تبریز ـ اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی خواستار تسریع در اجرای مترو تبریز به طرف شهر جدید سهند شد.

روند اجرای پروژه مترو تبریز ـ سهند تسریع شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط‌عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، محمدحسین فرهنگی در بازدید از واحدهای نمونه مسکن مهر شهر جدید سهند واقع در شهرستان اسکو، بر لزوم تسریع در ارائه همزمان خدمات دستگاه‌های خدمت‌رسان با اتمام مسکن مهر تاکید کرد.

وی در این بازدید مسکن مهر را یکی از پروژه‌های عظیم و مهم نظام جمهوری اسلامی ایران خواند و گفت: با توجه به نیاز بالای متقاضیان مسکن مهر، اقدامات بسیار خوبی در این بخش انجام گرفته و حجم عظیمی از نیروی کار در منطقه فعال بوده از این‌رو این پروژه از پیشرفت فیزیکی مطلوبی برخوردار است.

فرهنگی در ادامه بر ضرورت ایجاد فضاها و کاربری‌های عمومی توسط دستگاه‌های خدمت‌رسان تاکید کرد و افزود: در زمینه برخورداری متقاضیان مسکن مهر از خدمات اولیه نیاز به تسریع این خدمات از طرف دستگاه‌های مربوطه ضروری بوده و لازم است همزمان با استقرار اهالی مسکن مهر این خدمات نیز ارائه شود.

نماینده تبریز در مجلس به پروژه راه ارتباطی تبریز ـ سهند ـ اسکو نیز اشاره کرد و گفت: 17 کیلومتر از این بزرگراه از دو طرف تبریز و شهر جدید سهند احداث شده و با احداث 6 کیلومتر باقیمانده از طرف وزارت راه و شهرسازی این مسیر اماده بهره‌برداری خواهد شد.

وی، خواستار تسریع در اجرای مترو تبریز به طرف شهر جدید سهند شده و تصریح کرد: با توجه به اینکه عمده مسیر موجود در این منطقه به‌صورت روباز احداث خواهد شد و هزینه کمتری نسبت به شهر تبریز در برخواهد داشت از این‌رو لازم است مسئولان مترو نسبت به اجرای طرح مذکور در این شهر جدید اقدام عاجل انجام دهند.

فرهنگی گفت: با بهره‌برداری از مترو و بزرگراه تبریز ـ سهند علاوه بر اهالی مسکن مهر سهند، مردم شهرهای اسکو ـ مسافران روستای کندوان و خسروشهر نیز از این مسیر استفاده خواهند کرد. 

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول