اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس:

کارهای زیادی در کمیسیون شوراها باقی مانده است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: کارهای زیادی در کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور نهفته و از سال‌های قبل باقی مانده که با برنامه‌ریزی همه‌جانبه نسبت به فعالیت در آن اقدام خواهیم کرد.

کارهای زیادی در کمیسیون شوراها باقی مانده است

امیر خجسته امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه به عنوان رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس معرفی شده، اظهار داشت: با تحقیقات خود از وضعیت این کمیسیون، متوجه شدم که بخش عمده‌ای از کار مردم مربوط به این کمیسیون می‌شود و به همین دلیل باید در راستای تقویت جایگاه آن کوشید.

وی با بیان اینکه هیچ یک از نمایندگان ثبت‌نام در این کمیسیون را به عنوان اولویت خود قرار نداده بودند، افزود: بنده از همان روز نخست، علاقه‌مندی خود را برای حضور در این کمیسیون اعلام کردم تا از این طریق در راستای رفع بخش عمده‌ای از مشکلات و مسائل مردم وارد فعالیت شوم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دنبال کار تبلیغاتی، دکوری و سفرهای خارجی نبودم، تأکید کرد: به نظر بنده رفع مشکلات و خدمات‌رسانی به مردم بیشتر از طریق فعالیت در این کمیسیون میسر است.

وی اضافه کرد: بعد از عضویت بنده، 10 نفر دیگر از نمایندگان در این کمیسیون ثبت‌نام کردند که ایجاد تحول در آن در دستور کاری ما قرار دارد.

خجسته ادامه داد: با توجه به اینکه این کمیسیون جایگاه و بالندگی خود را از دست داده بود، با هدف تقویت آن وارد این کمیسیون شده و بعد از آن نیز با کسب بیشترین آرا به عنوان رئیس این کمیسیون انتخاب شدم.

وی افزود: کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با بخش مهمی از تصمیمات در حوزه سیاست داخلی و امور مربوط با وظایف وزارت کشور سروکار دارد و همین امر نشان از اهمیت جایگاه آن دارد.

نماینده مردم همدان در مجلس اظهار داشت: با توجه به ارتباط مستقیم فعالیت این کمیسیون با بخش عمده‌ای از فعالیت‌های وزارت کشور شامل شوراهای اسلامی شهر و روستا، مسائل مربوط به قانون انتخابات سازمان‌های غیر دولتی، فعالیت احزاب، تقسیمات کشوری، ثبت احوال و... ‌می‌توان از آن به عنوان یکی از کمیسیون‌های مهم و اثرگذار در حوزه مجلس یاد کرد.

وی گفت: کارهای زیادی در این کمیسیون نهفته و از سال‌های قبل باقی مانده که با برنامه‌ریزی همه‌جانبه نسبت به فعالیت در آن اقدام خواهیم کرد.

خجسته با بیان اینکه انتخاب شوراها و اصلاح قوانین جزو اولویت‌های پیش روست، افزود: با بهره‌گیری از افراد متخصص، کاردان، مشاوران قوی و زبده در پی ایجاد کمیسیونی پویا هستیم.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول