اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در محور رفسنجان - سرچشمه

واژگونی خودرو پژو جان راننده را گرفت

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان گفت: واژگونی یک دستگاه پژو 405 در محور رفسنجان - سرچشمه منجر به فوت سرنشین آن شد.

واژگونی خودرو پژو جان راننده را گرفت

سید‌محمد رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان اظهار داشت: در پی اعلام یک فقره واژگونی خودرو در محور رفسنجان - سرچشمه، ‌مأموران پلیس به محل اعزام و مشخص شد، یک دستگاه پژو 405 نقره‌ای ‌به دلایلی نامعلوم از جاده منحرف شده است.

وی بیان داشت: ‌راننده خودرو مذکور به هویت "اصغر - ص" به علت شدت جراحات وارده فوت کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان همچنین از کشف مواد مخدر در محور‌های انار - رفسنجان و کرمان – رفسنجان خبر داد و گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رفسنجان 18 کیلو‌گرم مواد مخدر در این دو محور کشف کرد.

رضایی ابراز داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر رفسنجان طی بازرسی از خودروهای عبوری محور کرمان - رفسنجان بیش از دو کیلو و 700 گرم تریاک از مسافران سواری کرایه کشف کردند.

وی افزود: در ایست و بازرسی محور انار - رفسنجان نیز مأموران مبارزه با مواد مخدر موفق به کشف‌ بیش از 15 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از داخل دو خودرو شدند.

رضایی خاطر‌نشان کرد: مأموران پلیس اطلاعات نیز در همین راستا موفق به کشف مقداری شیشه و حشیش شدند.

وی بیان داشت: مأموران کلانتری 12 این شهرستان نیز از داخل یک دستگاه بنز خاور در یکی از محله‌های شهر مقداری هروئین کشف و در این راستا سه متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

رضایی همچنن از کشف جسد فردی در باغ‌های پسته رفسنجان خبر داد و گفت: در پی مفقودیت فردی در پارک جوان تحقیقات در این زمینه در دستور کار مأموران کلانتری 12 قرار گرفت و سرانجام این یگان موفق به کشف جسد وی در باغ‌های پسته مؤمن‌آباد شدند.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول