اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از 17 سال

بازسازی بیمارستان میانه هنوز در مرحله مناقصه قرار دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان میانه وضع بیمارستان امام را نامطلوب دانست و گفت: برای بازسازی بیمارستان امام‌خمینی(ره) 17 سال پیش اقدام شده اما این کار همچنان در مرحله مناقصه قرار دارد.

بازسازی بیمارستان میانه هنوز در مرحله مناقصه قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی فرماندار میانه، حجت‌الاسلام محمدرضا حامدی در جمع مردم میانه اظهار کرد: 9 ماه است که کارانه عوامل و پرستاران بیمارستان‌های میانه پرداخت نشده است و هر بار که این مسئله با مسئولان بهداشت و درمان استان مطرح می‌شود آنها جواب قانع‌کننده‌ای نمی‌دهند.

وی وضع بیمارستان امام را نیز نامطلوب خواند و اضافه کرد: سندی در دست دارم که برای پیگیری بازسازی بیمارستان امام‌خمینی(ره) 17 سال پیش اقدام شده و هنوز به جایی نرسیده است و امروز بعد از آن همه کش و قوس در مرحله مناقصه قرار دارد.

امام جمعه شهرستان میانه، توجه به سلامت جامعه را امری بسیار مهم و حیاتی خواند و گفت: سلامتی باعث می‌شود تا جامعه پویاتر و پرنشاط‌تر به حرکت رو به رشد خود ادامه دهد اما سی‌ تی‌ اسکن که از ابتدایی‌ترین وسایل پزشکی محسوب می‌شود در میانه از قبل عید قابل استفاده نبوده و سه ماه است که خراب شده است.

وی با اشاره به مذاکرات پیش‌روی ایران با گروه 1+5 در مسکو  افزود: استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای خواسته همیشگی ملت قهرمان ایران است.

حامدی گفت: ایران در مذاکرات همیشه و همواره با حسن نیت پیش می‌رود ولی طبق معمول طرف دیگر مذاکرات چنین قصدی ندارد و اگر این روند ادامه پیدا کند شاید باب مذاکرات بسته شود.

وی در ادامه برگزاری مراسم اعتکاف و رحلت امام‌خمینی(ره) در شهرستان را بسیار مطلوب عنوان کرد و از متولیان برگزاری این مراسم تقدیر کرد.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول