اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار با وزیر ارشاد مطرح شد

ماجرای هدیه آیت‌الله صابری‌همدانی به رهبر انقلاب

خبرگزاری فارس: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه کلمات سوره کوثر در هیچ کجای قرآن تکرار نشده است گفت: این مطلب را به رهبر انقلاب هدیه کردند و دعای ایشان برای بنده بهترین صله بود.

ماجرای هدیه آیت‌الله صابری‌همدانی به رهبر انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از قم آیت‌الله احمد صابری‌همدانی عصر پنجشنبه در عیادت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از وی، در سخنانی با اشاره به عشق و ارادت خود به حضرت فاطمه زهرا(س) به بیان خاطره‌ای پرداخت و گفت: حدود شش سال پیش نزدیک ایام ولادت فاطمه زهرا (س) به بوشهر رفتم و برنامه‌هایی در این شهر داشتم.

وی در ادامه اظهار داشت: قرار بود در برنامه‌ای که برخی از اعضای مجلس خبرگان و جمعی از روحانیون حضور دارند من سخنانی ایراد کنم که از شب قبل از حضرت فاطمه خواستم تا در این زمینه به بنده عنایتی کند.

استاد حوزه علمیه قم افزود: وقتی سوره کوثر را بررسی کردم به نکته‌ای برخورد کردم که تاکنون به آن نرسیده بودم و در تفاسیر و تواریخ نیز نیامده بود.

وی تصریح کرد: وقتی برای آنها سخنرانی کردم گفتم مطلبی را برای شما می‌گویم که هنوز نه خواند‌ه‌اید و نه شنیده‌اید که برای برخی جای تعجب بود.

آیت‌الله صابری‌همدانی اظهار داشت: سپس بنده به سوره کوثر اشاره کردم و گفتم این سوره کوچکترین سوره قرآن است که برای بزرگترین فرد یعنی حضرت فاطمه زهرا(س) نازل شده است.

وی ادامه داد: در آنجا برای نخستین بار بنده گفتم که در قرآن 24 هزار کلمه وجود دارد اما هیچ یک از کلمات سوره کوثر در قرآن تکرار نشده و فقط خاص همین یک سوره نازل شده است.

استاد حوزه علمیه قم افزود: اینکه بنده به این موضوع رسیده بودم را عنایت حضرت فاطمه(س) به خود می‌دانستم زیرا بنده و خانواده ارادت خاصی به آن حضرت داریم.

وی خاطر نشان کرد: به آیت‌الله امینی گفتم این مطالب را که بنده در خصوص سوره کوثر عنوان کردم به عنوان هدیه به مقام معظم رهبری برسانید.

آیت‌الله صابری‌همدانی ابراز داشت: پس از مدت‌ها که با مقام معظم رهبری دیداری داشتم ایشان فرمودند صابری هدیه‌تان را آوردند، خیلی خوب بود و ایشان برای بنده دعا کردند و دعای مقام معظم رهبری برای بنده بهترین صله بود.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول