اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تامین اجتماعی گلستان:

6100 کشاورز گلستانی بیمه شدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تامین اجتماعی استان گلستان گفت: برای نخستین بار استان گلستان توانست در کشور 6 هزار و 100 کشاورز را بیمه کند.

6100 کشاورز گلستانی بیمه شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین امیری پیش از ظهر امروز در جمع مدیران اقتصادی استان اظهار داشت: به دلیل اینکه در قانون بر اساس ارزش مکانی، نرخ تعیین می‎شود برای نخستین بار در اقدامی تلاش شد تا یک سوم بیمه از سوی سرمایه‎گذار پرداخت شود.

وی تصریح کرد: بر این اساس پیش‎بینی شد تا سرمایه‎گذاران بعد از تولید نسبت به پرداخت اقدام کنند تا میل سرمایه‎گذاری در استان بیشتر فراهم شود و مشکلاتی که در این زمینه فرمانداران و دستگاه‎های اجرایی دارند تسریع پیدا کند.

مدیرکل تامین اجتماعی گلستان خاطر نشان کرد: با این اقدام، شاهد یک نوع تحول اقتصادی در گلستان خواهیم بود.

امیری یادآور شد: قانونگذار تصریح کرده تا کشاورزان تحت پوشش بیمه قرار بگیرند تا اگر خدای ناکرده حادثه‎ای به وجود بیاید تا سقف 120 میلیون تومان مسئولیت حوادث از طریق بیمه پرداخت می‎شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی استان گلستان نیز در این مراسم گفت: از تمام ظرفیت‎های قانونی شرکت برای تحقق شعار سال استفاده شده است.

نیما بیرودیان بیان کرد: واگذاری اراضی با اقساط بلندمدت در راستای اشتغال مولد بسیار مؤثر بوده است.

وی به برنامه‎های این شرکت اشاره کرد و بیان داشت: کمک و مساعدت در بازارهای بازاریابی، حمایت مالی تا سقف 5 میلیون ریال، حمایت از حضور صاحبان صنایع در نمایشگاه‎های داخلی و خارجی و کمک به برگزاری تورهای صنعتی داخلی و خارجی از جمله این برنامه‎هاست.

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی گلستان اظهار داشت: استانداردسازی با 60 شرکت فنی و مهندسی برای اخذ استانداردها اقدام شده که تا سه ماه آینده به بهره‎برداری می‎رسد.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول