اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست روابط عمومی استانداری ایلام:

طرح‌های مهر ماندگار نیاز به اطلاع‌رسانی دارند

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره روابط عمومی استانداری ایلام گفت: روابط عمومی ادارات و مراکز مرتبط با طرح‌های مهر ماندگار درباره سرنوشت و زمان بهره‌برداری این طرح‌ها اطلاع رسانی شفاف داشته باشند.

طرح‌های مهر ماندگار نیاز به اطلاع‌رسانی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، فرشته سنجیده ظهر امروز در جمع مسئولان روابط عمومی ادارات استان ایلام اظهار کرد: طرح مهر ماندگار یکی از طرح‌های مهم و زیربنایی دولت نهم و دهم است.

وی ادامه داد: در استان ایلام نیز این طرح از سوی مسئولان ارشد مورد توجه ویژه قرار گرفته و در نقاط مختلف استان ایلام در دست اجرا است.

سنجیده افزود: مسئول اضافه کرد: بر این اساس لازم است پیشرفت و مراحل اجرای طرح‌های مهر ماندگار توسط روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی مرتبط با طرح‌ها انعکاس یابد.

سنجیده تصریح کرد: اطلاع‌رسانی در خصوص مراحل مختلف انجام این اقدامات در جامعه امری ضروری است که باید مد نظر مسئولان این حوزه قرار گیرد.

سرپرست روابط عمومی استانداری ایلام گفت: با اطلاع رسانی در این زمینه مردم می‌دانند که شایسته بهترین و نیکوترین خدمت‌ها هستند.

وی ادامه داد: دولت با اقدامات خود در راستای تحقق عدالت و مهرورزی به عموم مردم قهرمان و سربلند ایران، به گونه‌ای عمل کرده است که به رضایتمندی ملت ختم شده است.

انتهای پیام/10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول