اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با دستور رئیس جمهور؛

ریسک بازپرداخت دلاری در صندوق توسعه ملی تعدیل شد

خبرگزاری فارس: وزیر راه و شهرسازی از تعدیل ریسک بازپرداخت دلاری در خصوص صندوق توسعه ملی با دستور ریاست جمهوری خبر داد.

ریسک بازپرداخت دلاری در صندوق توسعه ملی تعدیل شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی نیکزاد صبح امروز در حاشیه برگزاری آیین بزرگداشت روز راهداری که با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی در پیست اسکی آبعلی برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: بخش خصوصی ناوگان راهداری نیز می‏تواند از صندوق توسعه ملی استفاده کند.
وی ادامه داد: دولت به شرط در نظر گرفتن مبنای دلاری این امر از سوی بخش خصوصی برای اخذ تسهیلات ارزان‏ قیمت نیز کمک خواهد کرد.
 
* نباید فضای عدول از تفاهمنامه‏ها حاکم شود

وزیر راه و شهرسازی همچنین بر لزوم جلوگیری از ایجاد فضای عدول از تفاهمنامه‏های اجرای طرح‏های عمرانی بین دولت و بخش خصوصی تاکید کرد.
نیکزاد گفت: مردمی که دارایی خود را در مسیر عمران و آبادانی کشور صرف می‏کنند، باید نسبت به عدم عدول دولت از تفاهم‏نامه‏های فیمابین اطمینان حاصل کنند.
وی ادامه داد: در حال حاضر ساخت ایران اسلامی از واجبات و در ردیف عبادات الهی قلمداد می‏شود و این مهم بدون حضور بخش خصوصی امکان‏پذیر نخواهد بود.
نیکزاد اضافه کرد: دولت سخت‏کوشانه به کار برای مردم مشغول است؛ اما بودجه‏های موجود کفایت مطالبات مردمی را نمی‏دهد و از این رو، مشارکت بخش خصوصی با مجوزهای قانونی دولتی امری الزامی است.
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران؛ امروز در مراسمی با حضور وزیر راه و شهرسازی، رژه یگان‏های خودرویی سبک و سنگین و نمایش قدرت راهداران برای مقابله با زمستان به عنوان یکی از برنامه‏های جنبی آیین بزرگداشت روز راهداری و حمل و نقل در آبعلی انجام شد.
این مراسم یک حاشیه قابل تامل نیز داشت و آن هم اینکه گرچه این روزها بنا بر روایتی مصادف با شهادت حضرت زین‏العابدین (ع) است؛ اما متاسفانه مجری آیین امروز با بی‏توجه به این امر، از حضار تشویق همراه با کف‏زدن را درخواست کرد و این خواسته مورد اجرای حاضران در مراسم نیز قرار گرفت.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول