اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسئول بهداشت محیط استان اصفهان خبر داد

توقف فعالیت چایخانه‌ها و قهوه‌خانه‌های فاقد صلاحیت

خبرگزاری فارس: کارشناس مسئول بهداشت محیط استان اصفهان از عدم ادامه فعالیت چایخانه‌ها و قهوه‌خانه‌های فاقد صلاحیت خبر داد.

توقف فعالیت چایخانه‌ها و قهوه‌خانه‌های فاقد صلاحیت

حسین صفاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به فعالیت غیر مجاز برخی از چایخانه‌های سنتی و استفاده از قلیان گفت: هر چند در حد امکان برای جلوگیری از هر گونه عمل خلاف بهداشتی به چایخانه‌ها و قهوه‌خانه‌ها نظارت می‌شود اما برخی از چایخانه‌ها و قهوه‌خانه‌ها عمل خلاف انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه در بیشتر این قهوه‌خانه‌ها برای صرفه بیشتر از تنباکوی خراب و فاسد استفاده می‌کنند، افزود: سال گذشته هشت کارگاه غیر مجاز تولید تنباکو در اصفهان کشف و ضبط شد.

کارشناس مسئول بهداشت محیط استان اصفهان تصریح کرد: این تنباکوها از بدترین نوع تنباکوی کپک زده بوده که با ترکیبی از مواد شیمیایی و اسانس‌های غیر مجاز صنعتی و خوراکی به جای تنباکوی میوه‌ای به مردم می‌فروختند.

وی ادامه داد: در برخی از این کارگاه‌ها تنباکوهای فاسد و کپک‌زده با مارک‌های معروف عربستانی جعل و بسته‌بندی و فروخته شده است.

صفاری گفت: بیشتر این محصولات فاسد و غیر مجاز به چایخانه‌داران و قهوه‌خانه‌ها فروخته شده است.

وی تاکید کرد: این تنباکوهای غیر مجاز و خطرناک با قیمت ارزانی به قهوه‌خانه‌ها که مصرف روزانه بیشتری به تنباکو داشتند فروخته شده است.

کارشناس مسئول بهداشت محیط استان اصفهان از ادامه فعالیت چایخانه‌ها و قهوه‌خانه‌های فاقد صلاحیت خبر داد و گفت: جلوی فعالیت مراکز عرضه قلیان بدون مجوز گرفته می‌شود.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول