اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همکاری استانداری خراسان‌رضوی

هوشمندسازی مدارس خراسان‌رضوی 2 سال زمان می‌خواهد

خبرگزاری فارس: کارشناس اجرایی هوشمندسازی مدارس خراسان‌رضوی گفت: با همکاری استانداری پروسه پنج ساله هوشمندسازی مدارس خراسان‌رضوی در دو سال به اتمام می‌رسد.

هوشمندسازی مدارس خراسان‌رضوی 2 سال زمان می‌خواهد

سیدمحسن عابدی در حاشیه همایش هوشمندسازی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری که تحول عظیم باید در سیستم آموزش کشور ایجاد شود، به همین منظور تحولی بنیادی در نظام آموزش و پرورش و بحث هوشمندسازی مدارس سطح کشور مطرح شد.

وی با اشاره به ابلاغیه وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: تمام ادارات‌ کل آموزش و پرورش استان‌ها موظف شدند تمام مدارس خاص خود که شامل مدارس شاهد هیئت امنایی، شبانه‌روزی، غیرانتفاعی، فنی و حرفه‌ای، کار و دانش، استعدادهای درخشان و استثنایی را به سیستم کامل هوشمندسازی تجهیز کنند.

کارشناس اجرایی هوشمندسازی مدارس استان خراسان‌رضوی افزود: طبق توافقی که اداره‌کل آموزش و پرورش استان با استانداری انجام داده است، استانداری تعهد کرده است هزار و 500 کلاس درس را به این سیستم مجهز کند.

عابدی تصریح کرد: با آغاز سال تحصیلی جدید 2 هزار و 553 کلاس هوشمندسازی می‌شوند و تاکنون نیز در 3 هزار کلاس به ابزار هوشمندسازی نصب و تجهیز شده است و 350 مدرسه دارای وب‌سایت اختصاصی و 3 هزار و 500 مدرسه به شبکه ملی اینترنت متصل شده‌اند.

وی ادامه داد: برگزاری 10 هزار ساعت کلاس آموزشی برای آشنایی و استفاده از ابزار هوشمندسازی در مدارس تجهیز شده و برگزاری نمایشگاه دائمی هوشمندسازی مدارس برای آشنایی بیشتر مدارس با ابزار نوین از دیگر اقدامات آموزش و پرورش استان در این راستا بوده است.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول