اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو اصفهانی تیم ملی نجات‌غریق:

برای رقابت‌های قهرمانی جهان آماده می‌شویم

خبرگزاری فارس: عضو اصفهانی تیم ملی نجات‌غریق گفت: با پایان مرحله نخست اردوی تیم ملی نجات‌غریق برای رقابت‌های جهانی آماده می‌شویم.

برای رقابت‌های قهرمانی جهان آماده می‌شویم

فرشاد دادفر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: مرحله نخست اردوی تیم ملی نجات‌غریق که در تهران برگزار شده بود روز شنبه هفته جاری به پایان رسید.

وی ادامه داد: این اردو به منظور آمادگی هر چه بیشتر برای حضور در رقابت‌های جهانی استرالیا که در اواخر آبان‌ماه سال جاری برگزار می‌شود تشکیل شده بود.

عضو اصفهانی تیم ملی نجات‌غریق به شرایط اردوی تیم ملی نجات‌غریق اشاره کرد و افزود: اردوی خوبی را برگزار و کار با وسایل را تمرین کردیم زیرا در استان‌ها با کمبود این امکانات مواجه هستیم و هم‌چنین این وسایل و امکانات در اختیارمان قرار گرفت تا بتوانیم در اصفهان نیز تمرینات مناسبی را انجام دهیم.

وی تصریح کرد: این دومین مرتبه‌ای است که تیم ملی قصد دارد در رقابت‌های جهانی شرکت کند و در نوبت نخست که رقابت‌های جهانی نجات‌غریق در مصر برگزار شد فرزاد دادفر که برادرم محسوب می‌شود توانست در حضور 53 کشور و در ماده دریایی به فینال B این مسابقات راه پیدا کند و رتبه یازدهم را به دست آورد.

دادفر در پایان افزود: از استان‌هایی مانند اصفهان، تهران، فارس، بوشهر و مازندران در این اردو شرکت داشتند.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول