اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر فدراسیون نجات‌غریق و غواصی ایران:

اصفهان قطب بزرگ نجات‌غریق و غواصی کشور است

خبرگزاری فارس: ‌دبیر فدراسیون نجات‌غریق و غواصی ایران گفت: خوشحالم که در جمع هیئت نجات‌غریق و غواصی استان اصفهان هستم، زیرا اصفهان قطب بزرگ نجات‌غریق و غواصی کشور است.

اصفهان قطب بزرگ نجات‌غریق و غواصی کشور است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حبیب خمجانی ظهر امروز در ششمین مجمع انتخابات هیئت‌های ورزشی استان اصفهان که به مناسبت انتخاب رئیس هیئت نجات‌غریق و غواصی استان اصفهان برگزار می‌شد، اظهار داشت: رئیسی که در این مجمع انتخاب می‌شود بار سنگین و مسئولیت خطیری برعهده دارد و انشاالله هر فردی که انتخاب می‌شود بتواند این وظیفه سنگین را برعهده بگیرد و در کارش موفق باشد.
وی ادامه داد: رشید خدابخش از مدیران خوب و زحمت‌کش هستند و سه موردی را که به عنوان سیاست‌های کلی خود عنوان کردند به آن اعتقاد دارند و من از ایشان تشکر می‌کنم.
‌دبیر فدراسیون نجات‌غریق و غواصی ایران بیان داشت: این فدراسیون تنها فدراسیونی است که سرود دارد و شاعرش هم حسابدار فدراسیون است و این سرود به زبان انگلیسی در جلسه هیئت رئیسه جهانی پخش شد و آنها هم راغب شدند که سرودی بسازند.
وی تصریح کرد: در حال حاضر  بیش از 50 هزار نجات‌غریق در سطح کشور داریم و ایران در رتبه نخست استخر آسیا قرار دارد.
خمجانی اضافه کرد: رشته غواصی بسیار حساس است و در مدت حدود هشت سال هر فردی هر کاری دلش می‌خواست می‌کرد که از مهرماه گذشته چارچوبی مشخص کردیم و 90 درصد این برنامه را پیش رفته‌ایم و 10 درصد آن نیز با هیئت‌های استان‌ها پیش می‌رود.
‌دبیر فدراسیون نجات‌غریق و غواصی ایران در پایان افزود: فدراسیون هر چقدر هیئت‌ها را حمایت کند در واقع خودش را حمایت کرده است.
انتهای پیام/خ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول