اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشگاه علوم‌پزشکی جیرفت خبر داد

تجهیز و احداث 5 بیمارستان در جنوب کرمان

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جیرفت گفت: پنج باب بیمارستان جدید نیز در شهرستان‌های جیرفت، قلعه‌گنج، رودبار، منوجان و عنبرآباد در حال تجهیز و یا احداث هستند.

تجهیز و احداث 5 بیمارستان در جنوب کرمان

سیدفریدون افضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت با اشاره به بیمارستان‌ها و شبکه‌های بهداشت درمان تابعه دانشگاه علوم‌پزشکی جیرفت اظهار داشت: دو بیمارستان امام خمینی (ره) و آیت‌الله کاشانی در شهرستان جیرفت و بیمارستان 12 فروردین شهرستان کهنوج دو بیمارستان زیر پوشش دانشگاه علوم‌پزشکی در جنوب کرمان هستند.

وی با اشاره به فعالیت مرکز بهداشت در شهرستان جیرفت افزود: شش شبکه بهداشت و درمان نیز در شهرستان‌های کهنوج، قلعه‌گنج، رودبار، فاریاب، منوجان و عنبرآباد در حال فعالیت هستند.

افضلی تصریح کرد: پنج باب بیمارستان جدید نیز در شهرستان‌های جیرفت، قلعه‌گنج، رودبار، منوجان و عنبرآباد در حال تجهیز و یا احداث هستند.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع حدود 2 هزار و 650 نفر در واحدهای آموزشی، اداری، بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم‌پزشکی جیرفت در هفت شهرستان زیر پوشش مشغول به کار هستند.

سرپرست دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جیرفت گفت: سال گذشته دو مرکز بهداشتی و درمانی و همچنین دو خانه بهداشت از محل اعتبارات مصوب ستاد راهبردی جنوب در شهرستان‌های جنوبی زیر پوشش دانشگاه علوم‌پزشکی جیرفت ساخته شده است.

وی با اشاره به آغاز به کار دانشگاه علوم‌پزشکی جیرفت از مهر ماه سال 88 ابراز داشت: 323 دانشجو در دانشگاه علوم‌پزشکی جیرفت مشغول به تحصیل هستند.

افضلی تصریح کرد: 262 نفر از دانشجویان این دانشگاه بومی جنوب استان کرمان و 61 نفر دانشجویان غیر بومی است.

وی خاطرنشان کرد: در رشته پزشکی 89 نفر، پرستاری 126 نفر، مامایی 79 نفر و اتاق عمل 29 نفر دانشجو در حال تحصیل هستند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول