اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس خبر داد

فراکسیون شوراهای مجلس بستر مناسب برای احقاق حقوق شهروندان

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: فراکسیون شوراها در مجلس شورای اسلامی بستر مناسب برای احقاق حقوق شهروندان است.

فراکسیون شوراهای مجلس بستر مناسب برای احقاق حقوق شهروندان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی شورای شهر گرگان، عیسی امامی در جمع اعضای شورای اسلامی شهر گرگان با تاکید بر اینکه باید مواد قانون برنامه پنجم توسعه را بشناسیم و بر اساس آن حرکت کنیم اظهار داشت: استان گلستان با وجود ظرفیت‎ها و توانمندی‎های قوی استان ضعیفی در بخش کشاورزی و بهره‎بری از این بخش است.

وی با اشاره به اینکه عمده درآمد گلستان از بخش کشاورزی است، افزود: رتبه ما در بخش کشاورزی رتبه 25 کشوری است که اگر در این بخش تولید درآمد و ثروت کنیم بخش‎های دیگر ما هم رونق می‎گیرد.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه می‎توانیم با انجام یک‌سری اقدامات سهم خوبی را در این بخش به دست آوریم خاطر نشان کرد: در نخستین گام بستر فراکسیون شوراها را در مجلس شورای اسلامی فراهم کردیم که با این ظرفیت و استفاده از تعامل و تفکر شوراها می‎توانیم بستر مناسبی را برای احقاق حقوق این شهر فراهم کنیم.

امامی خاطر نشان کرد: گرگان سیل عظیمی را از گیرندگان خدمات در خود جای داده و حق این شهر توجه بیشتر است.

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید بر اساس برنامه‎ریزی و اولویت‎بندی حرکت کرد، با شناسایی محدودیت‎های قانونی در مدیریت شهری پیگیری برای رفع نواقص آن را در دستور کار خود قرار خواهیم داد.

امامی با تاکید بر بسترسازی برای جذب سرمایه‎گذار در مرکز استان گفت: در سالی که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام گرفت، حمایت از سرمایه‎دار ایرانی و سرمایه‎گذاری باید در اولویت باشد.

انتهای پیام/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول