اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق:

280 نیروی جدید در واحد آگلومراسیون بافق مشغول به کار شدند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق گفت: 280 نفر از ابتدای امسال تاکنون در کارخانه آگلومراسیون بافق مشغول به کار شدند.

280 نیروی جدید در واحد آگلومراسیون بافق مشغول به کار شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، محمدجواد عسکری صبح امروز در نخستین نشست خبری خود با خبرنگاران اظهار داشت: در مذاکراتی که با شرکت معتبر LCMC کشور چین صورت گرفت، قرار شد آخرین قطعات کارخانه آگلومراسیون توسط این شرکت چینی ساخته و در اسرع وقت به محل کارخانه در بافق حمل شود.

وی عنوان کرد: این قطعات تابستان امسال وارد بافق می‌شود و تا پایان سال جاری نصب می‌شود و بهره‌برداری از کارخانه آگلومراسیون بافق رسما آغاز خواهد شد.

عسکری تصریح کرد: با بهره‌برداری از این کارخانه، زمینه اشتغال بیش از هزار و 600 نفر به طور مستقیم فراهم می‌شود.

وی همچنین مذاکرات شرکت سنگ آهن بافق با هیئت اوکراینی را خوب ارزیابی کرد و افزود: بر اساس توافقات صورت گرفته با این هیئت، کوره‌های دوار مورد نیاز آگلومراسیون بافق نیز توسط شرکت اوکراینی ساخته و راه‌اندازی می‌شود.

عسکری در مورد خوراک کارخانه آگلومراسیون نیز عنوان کرد: با راه‌اندازی واحد یک میلیون تنی فولاد بافق، مواد مورد نیاز این کارخانه تامین خواهد شد.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق، خصوصی‌سازی این شرکت را منتفی دانست و افزود: در حال حاضر شرکت سنگ آهن بافق 100 درصد دولتی است.

عسکری با بیان اینکه یک سوم سنگ آهن کشور در معادن بافق وجود دارد، خاطرنشان کرد: شرکت سنگ آهن بافق بزرگترین تامین کننده مواد اولیه کارخانه ذوب آهن اصفهان است.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال «تولید ملی، حمایت از کار وسرمایه ایرانی» گفت: همه تلاش مدیران و کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی ایران ـ بافق بر این است که این شرکت بزرگترین تولید کننده سنگ آهن کشور باشد.

عسکری با اشاره به فراهم شدن تمام زیر ساخت‌های لازم برای تحقق پیام نوروزی مقام معظم رهبری افزود: با جذب سرمایه‌گذاران داخلی و تلاش شبانه‌روزی کارکنان، قطب معدنی بافق در آینده نزدیک به عمده‌ترین تولید کننده سنگ آهن کشور تبدیل خواهد شد.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول