اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استقرار تنها پایگاه امدادی آبیک در کانکس

محل استقرار هلال احمر آبیک مناسب نیست

خبرگزاری فارس: با توجه به ضرورت ارتباط مداوم اعضای جمعیت هلال احمر با این مرکز، متأسفانه محل استقرار فعلی جمعیت هلال احمر شهرستان آبیک مناسب نیست.

محل استقرار هلال احمر آبیک مناسب نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، با توجه به اینکه در چهار سال اخیر، جمعیت هلال احمر آبیک چهار سرپرست داشته و مدام تغییر مدیریتی در این مرکز تجربه شده است، می‌طلبد که شورای اجرایی جدید برای پیشبرد اهداف هلال احمر و برآورده کردن انتظارات اعضای هلال احمر گام‌های ارزنده‌ای بردارند، چراکه با مشکلات فراوانی مواجه است.

طاهره نوری عضو 28 ساله جمعیت هلال احمر آبیک به خبرنگار فارس در آبیک می‌گوید: متأسفانه شعبه جمعیت هلال احمر در مسیر نامناسب کمربندی قرار دارد که رفت‌ و آمد را برای اعضا به ویژه بانوان مشکل کرده است.

وی می‌افزاید: برای پیشبرد فعالیت‌های هلال احمر ضروری است که هر یک از شاخه‌ها اعم از امدادگران، جوانان و داوطلبان اتاقی مجزا داشته باشند تا خواسته‌ها، انتظارات و اهداف مسئولان هلال احمر زودتر به منصه ظهور برسد.

این عضو هلال احمر آبیک ادامه می‌دهد: از شوراهای اجرایی و بازرسی جدید شهرستان آبیک می‌خواهیم که با در نظر گرفتن منافع شهرستان و اعضای جمعیت هلال احمر در راستای رفع مشکلات این مؤسسه عام‌المنفعه گام‌های مثبتی بردارند.

نوری وجود سالن ورزشی را برای اعضای هلال احمر آبیک ضروری دانسته و می‌گوید: متأسفانه فقط یک سوله در محوطه جمعیت هلال احمر برای استفاده اعضا وجود دارد که امکانات و وسایل امدادی در آن قرار دارد.

وی یادآور می‌شود: شوراهای اجرایی و بازرسی منتخب باید برای حفظ اعضای جمعیت هلال احمر علاوه بر زمینی مناسب، مکانی بزرگ‌تر و در خور شأن اعضای این مرکز احداث کنند تا نوجوانان و جوانان بیشتری به سمت فعالیت‌های هلال احمر سوق داده شوند، در غیر این صورت باید هر روز منتظر ضعف هلال احمر در این شهرستان باشیم.

استقرار تنها پایگاه امدادی آبیک در کانکس

یحیی صفری که 9 سال عضو جمعیت هلال احمر است به خبرنگار فارس در آبیک می‌گوید: تنها پایگاه امدادی شهرستان آبیک در کانکس است که امکانات مناسب اعم از آب لوله کشی، لوازم گرمایشی و امکانات امدادی محروم است.

وی اذعان می‌کند: در پایگاه امدادی 30 نفر امدادگر مشغول به فعالیت هستند که نیاز به حمایت مسئولان دارند تا بتوانند برای بهتر و بیشتر خدمات رسانی به مردم تلاشی مضاعف داشته باشند.

این عضو جمعیت هلال احمر می‌افزاید: در سال 89 به همت دیگر اعضای هلال احمر شهرستان آبیک، یک تیم کوهستان تشکیل دادیم که پس از مدتی به دلیل عدم حمایت مسئولان وقت، این تیم به فعالیت خود ادامه نداد و منحل شد.

صفری با بیان اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی در جمعیت هلال احمر از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، ادامه می‌دهد: با توجه به قرار گرفتن جمعیت هلال احمر در مسیری نامناسب و کوچک بودن فضای فعلی می‌طلبد که شورای اجرایی و بازرسی جدید برای احداث مکان جمعیت هلال احمر در داخل شهر و در فضایی بزرگ‌تر گام بردارند تا شاهد موفقیت روزافزون هلال احمر در این شهرستان بوده و به مردم خدمت کنیم.

وی بیان کرد: مسئولان باید در به کارگیری مربیان بومی تدابیر لازم را بیاندیشند و از ظرفیت‌های شهرستانی استفاده بهینه کنند.

این عضو جمعیت هلال احمر آبیک بر برگزاری دوره‌های آموزشی و تفریحی برای جذب و نگهداری اعضای جدید جمعیت هلال احمر از سوی مسئولان جمعیت هلال احمر، شورای اجرایی و بازرسی جدید تأکید کرد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول