اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 24 ساعت گذشته

50 کیلوگرم تریاک در خوزستان کشف شد

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان از کشف 50 کیلو و 450 گرم تریاک توسط مأموران انتظامی در 24 ساعت گذشته خبر داد.

50 کیلوگرم تریاک در خوزستان کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، عبدالله نظر پور اظهار داشت: مأموران ایست و بازرسی پل زال اندیمشک در حین انجام وظیفه به راننده یک دستگاه سواری پژو 405 مشکوک شده و دستور ایست دادند.

وی افزود: راننده خودرو بدون توجه به فرمان پلیس اقدام به فرار کرد اما مأموران پلیس در تعقیب و گریز با شگرد پلیسی پس از متوقف کردن خودرو و دستگیری راننده در بازرسی از خودرو  30 کیلوگرم تریاک کشف کردند.

نظر پور همچنین با اشاره به کشف مقدار 20 کیلو و 450 گرم تریاک توسط مأموران پاسگاه غیزانیه اهواز بیان داشت: مأموران پلیس در حین گشت زنی به راننده یک دستگاه سواری سمند مشکوک شده پس از توقیف خودرو در بازرسی از آن 20 کیلو و 450 گرم تریاک کشف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول