اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای بهبود زندگی روستایی صورت گرفت

اجرای 9 پروژه جهادی توسط هلال‌احمر آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: سال گذشته 9 پروژه جهادی توسط جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی در روستاها اجرا شده است.

اجرای 9 پروژه جهادی توسط هلال‌احمر آذربایجان‌غربی

یحیی زینال‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: این پروژه‌ها در قالب کاروان‌های نیکوکاری متشکل از جوانان داوطلب عضو هلال‌احمر در روستاها برای بهبود اوضاع زندگی مردم اجرا شده است.

وی افزود: نفرات شرکت‌کننده در اردوهای جهادی جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی را متخصصان حوزه‌های مختلف عمرانی، پزشکی، آموزشی و فرهنگی تشکیل می‌دهند که با توجه به تخصص خود نسبت به رفع مشکلات زندگی مردم این مناطق اقدام می‌کنند.

زینال‌پور با بیان اینکه در این زمینه مشارکت‌ها مطلوب ارزیابی می‌شود، افزود: طرح همای رحمت نیز سال گذشته توسط این جمعیت اجرایی شد که طی اجرای آن، 130 میلیون تومان کمک جمع‌آوری شده است.

وی با بیان اینکه در طرح همای رحمت نیز مشارکت مردمی را شاهد بودیم، خاطرنشان کرد: کمک‌های جمع‌آوری شده در قالب این طرح شبانه بین نیازمندان استان توزیع می‌شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی از اجرای طرح فرشتگان رحمت در استان خبر داد و گفت: این طرح نیز از طرح‌های مشارکتی جمعیت هلال‌احمر استان بوده و با اجرای آن برای زنان بی‌سرپرست توسط خیران در ایام نوروز، کمک مردمی جمع‌آوری شد.

زینال‌پور استفاده از توان خیران را در این زمینه مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: جمعیت هلال‌احمر استان در سال‌های اخیر از توان خیران در راستای کمک‌رسانی به همنوعان اقدام کرده است ولی برای بهره‌مندی هرچه بیشتر از توان خیران در کمک به مستمندان باید بیشتر از این تلاش کرد.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول