اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نقل و انتقالات لیگ دوازدهم

سرپرست صبای قم مدیر فنی پیکان تهران شد

خبرگزاری فارس: سرپرست فصل گذشته تیم فوتبال صبای قم به عنوان مدیر فنی تیم فوتبال پیکان تهران منصوب شد.

سرپرست صبای قم مدیر فنی پیکان تهران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم آغاز نقل و انتقالات دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از روز بیست و هشتم اردیبهشت ماه، این روزها حال و هوای خاصی را به تیم‌های مختلف لیگ برتری بخشیده است.

در بازار گرم و داغ نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور علاوه بر مربیان و بازیکنانی که به تیم‌های مختلف می‌روند، سرپرست تیم‌های لیگ برتری نیز در این نقل و انتقال حضور دارد و در لیگ دوازدهم جایگاه خاصی برای خود دست و پا کرده‌اند.

در این بین سرپرست پیشین تیم فوتبال سپاهان اصفهان یعنی مجید بصیرت که در زمان حضور امیر قلعه‌نویی و محمدرضا ساکت در تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان حضور داشت، به عنوان دستیار ویسی در تیم پیکان تهران انتخاب شد.

از سوی دیگر محمدرضا کشوری‌فرد که یکی از پیشکسوتان خوشنام فوتبال قم شناخته می‌شود و در لیگ‌های دهم و یازدهم مسئولیت سرپرستی تیم فوتبال صبای قم را بر عهده داشت، با نظر عبدالله ویسی به عنوان مدیر ‌فنی تیم فوتبال پیکان تهران منصوب شد.

بدین ترتیب بعد از جدایی عبدالله ویسی از تیم فوتبال صبای قم و رفتن وی به تیم پیکان تهران، این مربی همکاران خود در کادر فنی صبا در لیگ یازدهم یعنی هوشنگ لوینیان و داریوش اسفندیاری و سرپرست صبا یعنی محمدرضا کشوری‌فرد را نیز با خود به تیم پیکان تهران برد.

محمدرضا کشوری‌فرد سرپرست فصل گذشته صبای قم در حالی به عنوان مدیر فنی جدید تیم فوتبال پیکان تهران فعالیت خواهد کرد که با سابقه‌ای درخشان در فوتبال قم، از مدیران توانمند و با دانش این رشته ورزشی محسوب می‌شود.

کشوری‌فرد بعد از اینکه در دی ماه سال 1389 استاندار قم به عنوان رئیس مجمع عمومی باشگاه صبای قم سیدعلی زاهدی را به عنوان سرپرست تیم فوتبال صبای قم معرفی کرد، به عنوان یکی از دوستان صمیمی زاهدی مسئولیت سرپرستی صبای قم را عهده‌دار شد و تا پایان لیگ یازدهم آن را به انجام رساند.

کشوری‌فرد از فوتبالیست‌های سرشناس، پیشکسوتان و مربیان ارزنده فوتبال استان قم به شمار می‌رود که از وجهه بسیار خوبی نزد اهالی فوتبال و فدراسیون فوتبال کشورمان برخوردار است و توانست منشأ خدمات بسیار ارزنده‌ای برای صبای قم باشد.

رضا کشوری در حالی به عنوان مدیرفنی تیم فوتبال پیکان تهران منصوب شد که در میانه راه لیگ دهم جایگزین عباس مرادی شد و با سابقه‌ای درخشان در فوتبال قم، از مدیران توانمند و با دانش این رشته ورزشی محسوب می‌شود و پیش از این همین مسئولیت را نماینده فوتبال قم در رقابت‌های لیگ آزادگان در سال 1386 بر عهده داشته است.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول