اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ‌انتطامی کاشان:

باند سارقان منازل نیمه‌ساز در کاشان منهدم شد‌

خبرگزاری فارس: فرمانده ‌انتطامی کاشان از شناسایی و انهدام باند سارقان ساختمان‌های نیمه‌ساز در این شهرستان خبر داد.

باند سارقان منازل نیمه‌ساز در کاشان منهدم شد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان به نقل از روابط‌عمومی نیروی انتظامی این شهرستان، منوچهر صفایی اظهار داشت: با تلاش مأموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کاشان با دستگیری سارقان ساختمان‌های نیمه‌ساز در کاشان به 47 فقره سرقت اعتراف کردند.

وی افزود: به‌دنبال وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه‌ساز در سطح کاشان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی کاشان خاطرنشان کرد: مأموران پلیس آگاهی این شهرستان با انجام یکسری اقدامات تخصصی، متوجه انجام سرقت توسط یکی از سارقان سابقه‌دار به نام 'ع – ح 40 ساله' شدند و بلافاصله دستگیری سارق را در دستور کار خود قرار دادند.

صفایی بیان داشت: با دستگیری و انتقال متهم به پلیس آگاهی و بازجویی‌های به‌عمل آمده، متهم به انجام سرقت با همکاری دو نفر از همدستانش بنام‌های 'ع – س 30 ساله' و 'غ – ع 48 ساله' و یک نفر مالخر در شهرستان کاشان اعتراف کرد.

به گفته وی، مأموران پلیس آگاهی بلافاصله در یک عملیات ضربتی موفق شدند دو نفر همدست متهم به همراه مالخر را شناسایی و دستگیر کنند.

صفایی یادآور شد: در بازجویی‌های فنی و تخصصی اولیه در پلیس آگاهی متهمان تاکنون به 47 فقره سرقت منازل نیمه‌ساز در سطح شهرستان کاشان اعتراف و تحقیقات در این زمینه کماکان ادامه دارد.

به گفته وی با تلاش مأموران مبارزه با موادمخدر کاشان فروشنده مواد افیونی در این شهرستان با بیش از 2 کیلوگرم موادمخدر شناسایی و دستگیر شد.

وی عنوان کرد: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر کاشان با استفاده از منابع خبری خود از فعالیت فردی به نام 'ح – الف  28 ساله' در ‌ارتباط‌ با تهیه و توزیع موادمخدر باخبر شدند و با هماهنگی با مقام قضایی و انجام یکسری فعالیت‌های پلیسی طی بازرسی از منزل متهم مقدار دو کیلو و 950 گرم تریاک به همراه 11 گرم شیره و چهار گرم سوخته تریاک کشف و ضبط کردند و متهم به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول