اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس جهرم خبر داد

شناسایی سارق داخل خودرو در جهرم

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان جهرم از شناسایی و دستگیری یک سارق داخل خودرو و کشف هفت فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

شناسایی سارق داخل خودرو در جهرم

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، یوسف ملک‌زاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان جهرم قرار گرفت. 

وی ادامه داد: ماموران با انجام کار اطلاعاتی و پلیسی، سارق را شناسایی و وی را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم با بیان اینکه در تحقیقات انجام شده از متهم وی به هفت فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان جهرم با همدستی یک فرد دیگر اعتراف کرد، افزود: با تلاش ماموران همدست سارق و یک مالخر نیز دستگیر و مقداری اموال مسروقه از آن‌ها کشف شد. 

وی بی‌احتیاطی و غفلت مالباختگان را زمینه‌ساز این سرقت‌ها دانست و خاطرنشان کرد: برای آن‌که سهولت دزدی از سارقان سلب شود می‌توان با به کار بستن راهکارها و توجه به هشدارهای پلیسی تا حد بسیاری فرصت ارتکاب جرم را از بین برد.

رئیس پلیس انتظامی جهرم در راستای پیشگیری از سرقت داخل خودرو به شهروندان توصیه کرد؛ تا به هنگام ترک خودرو اقدامات احتیاطی و بازدارنده‌ای از جمله خودداری از گذاشتن اشیای قیمتی، اسناد و مدارک مهم در داخل خودرو، بالا بردن شیشه اتومبیل و بستن در‌ها، توقف در پارکینگ‌های عمومی، تجهیز خودرو به امکانات ایمنی و  پارک نکردن اتومبیل در نقاط خلوت و تاریک را مدنظر قرار دهند.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول