اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقه نامه‌ای به رهبرم

عضو کانون اردبیل مقام اول جشنواره اردبیل را کسب کرد

خبرگزاری فارس: نامه عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل به رهبر معظم انقلاب مقام اول جشنواره ادبی را کسب کرد.

عضو کانون اردبیل مقام اول جشنواره اردبیل را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل، نامه زهرا کریم زاده عضو ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز سه اردبیل مقام اول مسابقه ادبی «من و رهبرم» در استان فارس را کسب کرد.

بر اساس اعلام فراخوان این مسابقه از طرف مرکز آفرینش‌های ادبی کانون استان فارس به مناسبت نهم دی‌ماه "روز بصیرت و میثاق امت با ولایت" ویژه کودکان و نوجوانان 7 تا 17 ساله، بیش از 700 اثر در قالب های شعر، داستان، متن ادبی، خاطره و نامه با موضوع «من و رهبرم» به دبیرخانه مسابقه ارسال شد.

پس از داوری چهار نفر به عنوان برگزیده اعلام شدند و از دو نفر دیگر نیز تقدیر شد.

زهرا کریم‌زاده از مرکز سه اردبیل در قالب اثر با متن ادبی، عاطفه صباغیان از مهدی‌شهر سمنان در قالب اثر با شعر، مریم پاینده‌پور از شیراز در قالب اثر شعر و فاطمه گشتیل از شهر هندیجان خوزستان در قالب اثر شعر برگزیدگان این جشنواره بودند و طاها ادیب خردسال‌ترین شرکت‌کننده و حسین رضایی از تهران نیز شایسته تقدیر شناخته شدند.

همچنین بر اساس اعلام روابط عمومی کانون پرورش فکری استان اردبیل مریم علایی کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در جشنواره «در باغ کودکی» به عنوان نفر برتر انتخاب شد.

در مسابقه‌ای که از سوی مدیریت آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با هدف ارزش‌گذاری به آثار هنرمندان شاغل در کانون پرورش و با موضوع نگاه به آینده درخشان کودک ایرانی در چهار زمینه شعر، داستان، تصویرگری و عکاسی برگزار شد، پس از بررسی 187 اثر از 115 شاعر،10 نفر از 22 استان شرکت کننده به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.

ملاک‌های ارزشیابی اشعار این جشنواره، تازگی و نوآوری در فرم و محتوا، استفاده از موسیقی (موسیقی بیرونی، کناری، داخلی، معنوی)، صور خیال، زبان شعری، اندیشه و صنایع شعری بود.

سید علی‌اکبر میرجعفری، بابک نیک طلب و فروغ السادات شایگان داوری این جشنواره را بر عهده داشتند.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول