اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی صورت گرفت

معرفی برگزیدگان مسابقه خاطره‌نویسی نوروزی کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه وبویراحمد گفت: در چهارمین دوره مسابقه خاطره‌نویسی نوروزی، هفت نفر در مرحله شهرستان و دو نفر در مرحله استان برگزیده و به مرحله کشوری راه یافتند.

معرفی برگزیدگان مسابقه خاطره‌نویسی نوروزی کهگیلویه و بویراحمد

نادر حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  فارس در یاسوج با اعلام این خبر گفت: کار کارشناسی و داوری مسابقه بزرگ خاطره‌نویسی نوروزی (مهرورزی) در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی همزمان با سراسر کشور انجام و برندگان مراحل شهرستانی و استانی این مسابقه اعلام شدند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی این استان تصریح کرد: چهارمین دوره این مسابقه با توزیع 2 هزار جلد دفترچه خاطره‌نویسی در کتابخانه‌های عمومی سراسر استان در اسفند سال گذشته شروع و جمعا پانصد نفر در این مسابقه شرکت کردند.

وی گفت: هر ماه دو مسابقه کتابخوانی به صورت مکتوب و اینترنتی در کتابخانه‌های این استان برگزار می‌شود که این نشان از توجه جدی این مجموعه فرهنگی در گسترش و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی دارد.

حسینی همچنین از برنامه‌های اوقات فراغت تابستانی در سال جاری و در کتابخانه‌های عمومی خبر داد و افزود: در این برنامه‌های متنوع علاوه بر مسابقات فرهنگی و کتابخوانی، مشاوره مذهبی و میزگردهای پاسخ به سئوالات شرعی در ایام ماه مبارک رمضان، برگزاری مسابقه نقاشی، نقد کتاب و شعرخوانی در کانون‌های ادبی از دیگر برنامه‌های اوقات فراغت جوانان هم‌استانی می‌باشد.

این مسئول، اسماعیل بال‌افکن و سعید ذاکری مؤدب از بهمئی، مریم جهانبازی و رضا آهوپای و شیوا یوسفی از بویراحمد، فاطمه چامشی از چرام، سرور کرمی از کهگیلویه را برندگان مرحله شهرستان و نیما تقوی‌اصل از کهگیلویه و محدثه آزادی از بویراحمد را برگزیدگان مرحله استانی اعلام کرد که دو برگزیده مرحله استانی به مرحله کشوری راه یافتند.

انتهای پیام/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول