اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

18 خرداد

همایش پدران آسمانی در تویسرکان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر برگزاری همایش پدران آسمانی در تویسرکان گفت: همایش پدران آسمانی 18 خردادماه در تویسرکان برگزار می‌شود.

همایش پدران آسمانی در تویسرکان برگزار می‌شود

محسن ملکی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تویسرکان با اشاره به اهمیت گرامیداشت یاد و خاطر شهدا اظهار داشت: امروز بیش از هر زمان دیگر جامعه به جاری و ساری شدن فرهنگ ایثار و شهادت نیاز دارد تا نسل جدید با سیره و منش شهدا آشنا شود.

وی اضافه کرد: شهدا با خلوص نیت و اخلاص و برای معامله با خداوند متعال پا به عرصه دفاع مقدس گذاشتند و با پیروی از سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) به مقابله با دشمن پرداختند و در این راه عزتمندانه به شهادت رسیدند.

دبیر برگزاری همایش پدران آسمانی در تویسرکان با اشاره به برگزاری مراسم دیدار با پدران آسمانی ابراز داشت: برگزاری یادواره شهدا و این گونه همایش‌ها یکی از را‌ه‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است چون هر زمان عطر شهدا کشور را فرا گرفت فضای معنویت بر جامعه حاکم شده است.

وی تأکید کرد: این همایش 18 خردادماه جاری ساعت 17 تا 19 با حضور فرزندان شاهد و ایثارگر و خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردمی در بهشت زهرای تویسرکان و در جوار حرم مطهر شهدا برگزار می‌شود.

ملکی ابراز داشت: این مراسم با غبارروبی، عطرافشانی و گلباران کردن گلزار مطهر شهدا و سخنرانی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان و ارائه دیگر برنامه‌های فرهنگی همراه خواهد بود.

وی گفت: شهرستان تویسرکان 750 شهید والامقام به انقلاب اسلامی تقدیم کرده که از این تعداد 150 تن متأهل و مابقی مجرد بوده‌اند.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول