اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه میلاد حضرت علی (ع) و تجلیل از شهدا

مراسم معنوی پدران آسمانی در اردبیل برگزار شد

خبرگزاری فارس: در آستانه میلاد با سعادت علی‌ابن ابی‌طالب (ع) و در تجلیل از شهدای نظام اسلامی مراسم معنوی پدران آسمانی در قبرستان غریبان اردبیل برگزار شد.

مراسم معنوی پدران آسمانی در اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم که عصر امروز به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل برگزار شد، جمعی از مسئولان و مدیران اجرایی به همراه خانواده‌های شهدا و ایثارگران به ویژه همسران و فرزندان شهدا این مراسم معنوی را در کنار غبارروبی مزار شهدا و عطرافشانی زیارتگاه عاشقان و دلسوختگان مکتب سیدالشهدا انجام داده و از پدران شهید که فرزندانشان امروز میراث‌دار راه و آرمانشان هستند، تجلیل شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در این مراسم اظهار داشت: بزرگ‌ترین حقی که شهدا و ایثارگران این کشور بر گردن ما دارند اینکه با شهادت خود حق حیات آرامش‌بخش، ایمن و کم دغدغه را برای ما ایجاد کردند که نظیر آن را نمی‌توان در هیچ جا سراغ گرفت.

میر ودود سید شنوا تصریح کرد: اگر ما امروز یاد و خاطره پدران معنوی و آسمانی را که روزگاری خود آنها در نقش فرزندان برومند این سرزمین ایفای وظیفه و نقش کردند به خاطر ارج و قربی است که در سایه دفاع از حیثیت و ناموس این کشور هرگز دست از آرمان و هدف والای خود برنداشتند.

وی خاطرنشان کرد: کشور ما امروز در قله بالندگی و سازندگی واقعی قرار گرفته و همه این مرحله از غرور و عظمت را به برکت خون شهدا و ایثارگری فرزندان برومند این سرزمین داریم که هرگز اجازه ندادند کوچک‌ترین ضربه و خدشه‌ای به جایگاه ولایت، رهبری جامعه و ایمان و تدین مردم وارد شود.

این مسئول در ادامه سخنان خود اضافه کرد: دشمنان زخم خورده این ملت و نظام سعی دارند به هر نحوه ممکن از ملت ما که ولایت‌پذیری و دینداری آنها به اثبات رسیده، انتقام بگیرند در حالی که هرگز در این مسیر به توفیق واقعی دست نمی‌یابند.

سید شنوا در ادامه بیان کرد: شهدا محبوب قلوب و ذخیره معنوی جامعه هستند و در این بین باید یاد و نام امام و شهدا را نیز گرامی بداریم که با فرمان و پیام خود قوت قلبی برای شهدا و ایثارگران این جامعه بودند.

به گزارش فارس، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل به مناسبت 14 خرداد سالروز عروج ملکوتی امام راحل اشاره کرد و گفت: اندیشه تابناک امام اندیشه زوال‌ناپذیری است که ابعاد و گستردگی آن امروز دنیا را متحول کرده است.

وی در ادامه سخنان خود افزود: دوستان و دشمنان ما به عظمت جایگاه امام، شهدا و این انقلاب معترف هستند ولی غیظ و خشم نابجای آنها سبب شده تا نتوانند غرور مقدس ایرانیان را در عرصه‌های مختلف مشاهده کنند.

سید شنوا همچنین فرا رسیدن نیمه خرداد سرآغاز قیام و حرکت افتخارآفرینی ملت ایران برای رسیدن به نهضت اسلامی، دینی را یادآور شد و خاطرنشان کرد: شهدای 15 خرداد شهدای همیشه زنده و افتخارآفرینی برای این ملت هستند که با خون خود نهال انقلاب را تنومندتر از هر زمان و دوره‌ای کردند.

وی همچنین اضافه کرد: این ملت همچون مقاطع دیگر در مقطع کنونی نیز با ایمان و اراده در برابر دشمنان ایستاده است و هرگز اجازه نمی‌دهد اهداف مقدسش میدان تاخت و تاز امیال خبیث دشمن باشد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول