اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

18 خرداد ماه

جشن دیدار با پدران آسمانی در ملایر برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر برگزاری همایش دیدار با پدران آسمانی در ملایر گفت: در تاریخ هجدهم خرداد ماه جشن دیدار با پدران آسمانی در ملایر برگزار می‌شود.

جشن دیدار با پدران آسمانی در ملایر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، ابراهیم مؤمنی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ملایر اظهار داشت: شهیدان سیر و سلوک الهی و رسیدن به زندگی جاودانه را ترجیح دادند و با شناختن مسیر حقیقت در این راه گام گذاشته و آن را بر زندگی دنیوی ترجیح دادند.

وی منش رشادت و تزکیه نفس شهدا را بی‌نظیر و مثال‌زدنی عنوان کرد و ادامه داد: رسیدن به مقام شهادت حاصل شب‌زنده‌داری‌ها، گریه‌ها و تواضع و فروتنی آنها بود که عاقبتش شهادت و قرب الهی بود.

دبیر برگزاری همایش دیدار با پدران آسمانی در ملایر با بیان اینکه در ادامه راه شهدا باید به وصیت‌نامه شهدا عمل شود و اگر شهدا به فراموشی سپرده شوند همه ما دچار خسران می‌شویم، افزود: همه ما در قبال خون پاک تک تک شهدا مسئول هستیم.

وی برگزاری برنامه‌ها و یادواره‌ها را پاسداشت یاد و خاطره شهیدان و ارادت به جانبازان برشمرد و بر بیشتر شدن این قبیل برنامه‌ها تأکید کرد.

مؤمنی ابراز داشت: این برنامه برای چهارمین سال است که به صورت خودجوش از سوی خانواده‌های معظم شهدا برگزار می‌شود و مردم نیز از آن استقبال خوبی دارند.

وی افزود: امسال نیز با همکاری بنیاد شهید ملایر جشن دیدار با پدران آسمانی در تاریخ 18 خرداد ماه از ساعت 17 تا 19 با حضور پرشور خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در بهشت هاجر ملایر و در کنار قبور مطهر شهدا برگزار می‌شود.

دبیر برگزاری همایش دیدار با پدران آسمانی در ملایر عنوان داشت: این مراسم با غبارروبی گلزار مطهر شهدا، سخنرانی و برنامه‌های فرهنگی دیگر همراه خواهد بود.

وی تصریح کرد: شعار امسال فرزندان شهدا در دیدار با پدر آسمانی‌شان "فرزندان شهدا پشتیبان ولایت فقیه" خواهد بود.

مؤمنی در پایان خاطرنشان کرد: شهرستان ملایر یک هزار و 100 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده که از این تعداد 320 تن از شهدا متأهل و مابقی مجرد بوده‌اند.

 انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول