اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ستاد کل نیروهای مسلح:

اسلام ابرقدرت‌های جهان را به خاک مذلت می‌کشاند‌

خبرگزاری فارس: معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ‌حضرت امام(ره) آمدند و فرمودند قرن آینده قرن اسلام است و اسلام ابرقدرت‌های جهان را به خاک مذلت می‌کشد.

اسلام ابرقدرت‌های جهان را به خاک مذلت می‌کشاند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، سردار محمدجعفر اسدی صبح امروز در همایش دفاع مقدس و اثرات آن بر انقلاب در دانشگاه آزاد اسلامی اردستان با بیان اینکه ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس از تمام وجود مایه گذاشتند، اظهار داشت: نگاه هر کس به دفاع مقدس متفاوت است.

وی با بیان اینکه تا 40 سال پیش شاهد یک جهان دو قطبی بودیم، تصریح کرد: هیچ کشوری در جهان نبود که زندانی این دو ابرقدرت نباشد و آنچه توسط این دو ابر قدرت دیکته می‌شد کشورهای باید اجرا می‌کردند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه تمام اندیشمندان غرب در این موضوع که پایان قرن 21 پایان زمان دینداری ملت‌ها است، اضافه کرد: اما حضرت امام(ره) آمدند و فرمودند قرن آینده قرن اسلام است و اسلام ابرقدرت‌های جهان را به خاک مذلت می‌کشد.

وی در ادامه به روند جنگ 33 روزه اسرائیل با حزب‌الله اشاره کرد و گفت: اسرائیل اعلام کرده بود که در عرض سه تا یک هفته حزب‌الله را نابود می‌کند، اما دیدیم که جوانان حزب‌الله با اتکای به قدرت ایمان چگونه ارتش اسرائیل را زمین‌گیر کرده بودند.

اسدی با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس ما از عزت و انسانیت خود دفاع می‌کردیم، ادامه داد: جنگ و دفاع مقدس بود که سبب شد تا امروز ما از نظر پیشرفت علمی، اتکای به خود و عزت نفس به سطح بالایی برسیم و به قدرت اول منطقه‌ای تبدیل بشویم.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول