اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پورمحمدی:

اقتصاد سالم با رانت‌خواری محقق نمی‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس کل بازرسی کشور با بیان اینکه نظام اداری باید سالم‌سازی شود، گفت: اقتصاد موفق و سالم با رانت‌خواری و اخلال‌های اقتصادی امکانپذیر نیست.

اقتصاد سالم با رانت‌خواری محقق نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مصطفی پورمحمدی ظهر امروز در جمع مدیران آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: غرب به این اصل که نمی‌تواند با هیچ روشی بر ایران فائق شود رسیده است و از همین رو با روش تحریم اقتصادی کشور را تحت فشار قرار داده است.

وی افزود: اهرم‌های اقتصادی که بخش عظیمی از آن در اختیار ما نیست زمینه را بر اعمال فشار و تحریم ایران توسط غرب را فراهم کرده است.

پورمحمدی خواستار مطالعه، تدبیر و برنامه‌ریزی در تمام زمینه‌ها شد و گفت: در کنار آن باید برای در دست گرفتن تمام اهرم‌ها در بخش اقتصادی تلاش و تدبیر شود.

وی مسیر سلطه بر ایران در تمام عرصه‌ها را برای غرب بسته عنوان کرد و گفت: دشمن مطمئن است در عرصه نظامی و حمله نظامی موفق نخواهد بود چراکه هزینه و عواقب آن برایش بسیار گران خواهد بود.

پورمحمدی تاکید کرد: اختلال در جامعه ما از طریق بمب‌گذاری‌ها که هم‌اکنون در تمام نقاط دنیا مبادرت به آن می‌کند نیز ممکن نیست و فضای امنی بر جامعه ایرانی حاکم است.

رئیس کل کشور بازرسی کشور تلاش در عرصه فرهنگی و تاثیرگذاری از طریق آن بر کشور را نیز ناموفق ارزیابی کرد و گفت: سرمایه‌گذاری و تمرکز در عرصه فرهنگی و تبلیغات نیازمند زمان و پروسه طولانی است و مهم‌تر از آن نیز فرهنگی سست و گسسته را می‌طلبد که فرهنگ غنی و قوی ایرانی اجازه هر گونه پیشروی برای دشمن را سلب کرده است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور همچنین با بیان اینکه برای اجرای عدالت هر کس باید به وظایف خود عمل کند، تصریح کرد: باید تلاش کرد زیرساخت‌ها و نظام اداری  سالم‌سازی شود.

وی افزود: بخشی از این امر بر عهده مجلس و بخشی بر عهده سازمان بازرسی و بخشی دیگر بر عهده سایر نهادها است.

پورمحمدی ادامه داد: بخشی از آن بر عهده قضات است که باید با هر گونه فساد برخورد شود اما هیچ چیز شیرین‌تر از عدالت نیست و باید تلاش کنیم این شیرینی را بیشتر به کام مردم بچشانیم زیرا اگر مردم بدانند در جامعه عدالت حاکم است سختی‌ها برای آنان شیرین می‌شود.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول