اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور پرقدرت در لیگ دوازدهم

تمرین‌ سپاهان از اواخر خردادماه آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: پس از بازگشت زلاتکو کرانچار از کرواسی، دور جدید تمرین‌های تیم فوتبال سپاهان برای حضور پرقدرت در لیگ دوازدهم از 27 خردادماه سال جاری آغاز می‌شود.

تمرین‌ سپاهان از اواخر خردادماه آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پس از به پایان رسیدن مسابقات لیگ فوتبال حرفه‌ای که با قهرمانی تیم سپاهان همراه بود، تمرین‌های این تیم تعطیل شد تا بازیکنان ملی‌پوش به اردوی تیم ملی و سایر بازیکنان به استراحت بروند.

زلاتکو کرانچار سرمربی تیم سپاهان نیز هفته گذشته برای مرخصی به کرواسی رفته و بر اساس  برنامه‌ریزی انجام شده قرار است این مربی هفته آینده به اصفهان بازگردد تا دور جدید تمرین‌های طلایی‌پوشان از 27 خردادماه سال جاری آغاز شود.

این مربی که در لیگ یازدهم از میانه راه به سپاهان پیوست و توانست این تیم را به عنوان قهرمانی برساند، در برنامه ارائه شده خود به باشگاه برگزاری اردوی ترکیه را پیشنهاد کرده و مقرر شده این تیم اردویی را در کمپ تمرین ترکیه برگزار کند.

پس از تمدید قرار داد کرانچار و دستیارش مرزبان، فابیو سزار و جان واریو نیز قراردادهای خود را با این باشگاه تمدید کردند تا در فصل آینده نیز تیم اصفهانی را همراهی کنند.

محمد باقر صادقی( دروازه‌بان فصل گذشته ذوب‌آهن)، محسن ایران‌نژاد( مدافع تیم فصل گذشته شاهین بوشهر) و محمد غلامی(مهاجم فصل گذشته تیم داماش) سه بازیکنی هستند که تا کنون قراردادشان با تیم سپاهان را در هیئت فوتبال اصفهان به ثبت رسانده‌اند.

تاکنون جدایی هیچ یک از بازیکنان سپاهان از این تیم قطعی نشده اما چند بازیکن از جمله محسن بنگر، رحمان احمدی و مهدی جعفرپور در آستانه جدایی از این باشگاه هستند.

انتهای پیام/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول