اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در آسیا

مرکز بین‌المللی توسعه هندبال در اصفهان راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: به همت مربی بین‌المللی هندبال، مرکز بین‌المللی توسعه هندبال در استان اصفهان راه‌اندازی می‌شود.

مرکز بین‌المللی توسعه هندبال در اصفهان راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، این مرکز که برای نخستین‌بار در سطح آسیا راه‌اندازی می‌شود، روز سه‌شنبه هفته جاری با برگزاری نشست خبری به طور رسمی آغاز به کار می‌کند.

این مرکز که به همت علیرضا حبیبی مربی تیم ملی در اصفهان راه‌اندازی شده است، قرار است در راستای علمی کردن رشته هندبال خدماتی را به اهالی این رشته ارائه کند.

مدیر مرکز بین‌المللی توسعه هندبال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: پیش از این برخی از باشگاه‌ها خدمات محدودی را در رشته هندبال ارائه می‌کردند، اما این مرکز در نظر دارد به طور تخصصی خدمات ویژه هندبال را انجام بدهد.

علیرضا حبیبی افزود: این مرکز قرار است بسته‌های آموزشی را مطابق آخرین دستاوردهای هندبال در دنیا برای ارتقا سطح دانش مربیان آماده کند.

وی با بیان اینکه این مرکز در نظر دارد در آینده در سایر رشته‌ها نیز چنین خدماتی را ارائه بدهد، تصریح کرد: برگزاری دوره‌های مربیگری بین‌المللی، جمع‌آوری اطلاعات هندبال روز دنیا و اعزام تیم‌های داخلی به خارج از کشور از جمله اهدافی است که برای این مرکز در نظر گرفته شده است.

حبیبی ادامه داد: این مرکز توانایی دارد به عنوان مجری برگزاری دوره‌های مربیگری در سطح کشور در این رابطه با باشگاه‌ها و فدراسیون هندبال همکاری کند.

انتهای پیام/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول