اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی قم خبر داد

اعزام زائران قمی با 160 دستگاه اتوبوس به حرم امام راحل

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی قم از اعزام زائران قمی در سالروز رحلت امام خمینی با 160 دستگاه اتوبوس به حرم مطهر امام خمینی(ره) خبر داد.

اعزام زائران قمی با 160 دستگاه اتوبوس به حرم امام راحل

به گزارش خبرگزاری فارس از قم سعید امراللهی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگاران با اشاره به پیش‌بینی‌های اتوبوسرانی قم برای ارائه خدمت به زائران و مسافران در ایام 14 و 15 خرداد اظهار کرد: در بستر رودخانه قمرود از مبدأ پارک‌سوارها به مقصد حرم مطهر حضرت معصومه(س) سرویس‌های اتوبوسرانی فعال بوده و نسبت به جابه‌جایی زائران اقدام می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت اتوبوس‌های بستر رودخانه به صورت شبانه‌روزی دنبال می‌شود خاطر نشان کرد: تا پایان روز دوشنبه سرویس‌دهی این اتوبوس‌ها ادامه خواهد داشت و در پیک حضور مسافران نسبت به استفاده از 70 دستگاه اتوبوس اقدام می‌شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی قم با اشاره به اینکه هماهنگی لازم برای اعزام زائران به مرقد مطهر امام خمینی(ره) به عمل آمده است، در سالروز ارتحال امام 160 دستگاه اتوبوس نسبت به انتقال زائران به مرقد امام اقدام می‌کنند.

وی اضافه کرد: تعمیرگاه سیار، اکیپ نظارت و دو دستگاه اتوبوس رزرو نیز همراه با این کاروان به تهران اعزام خواهد شد تا در صورت بروز مشکل خدمات‌رسانی به سرعت انجام شود.

امراللهی همچنین به حضور زائران در مسجد مقدس جمکران اشاره کرد و اظهار داشت: در این مسیر نیز در این ایام 12 دستگاه اتوبوس فعال شده است و در صورت نیاز تعداد اتوبوس‌ها را افزایش می‌دهیم.

وی خاطر نشان کرد: بازرسان ما نیز به صورت تمام وقت بر نحوه خدمت‌رسانی به زائران در این ایام نظارت می‌کنند.

شایان ذکر است افرادی که نیازمند کمک هستند می‌توانند از طریق شماره 6641310 الی 12 با پیش شماره 0251 و یا با شماره 137 شهرداری تماس بگیرند.

شماره پیامک 30000922020 نیز برای ارتباط مردمی با سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول