اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین انتخابات کانون زنان بازرگان ایران

زهرا اخوان‌نسب رتبه نخست کانون زنان بازرگان ایران را کسب کرد

خبرگزاری فارس: در نخستین انتخابات کانون زنان بازرگان ایران زهرا اخوان ‌نسب تنها زن عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان اصفهان، رتبه نخست را در انتخابات کانون زنان بازرگان ایران به دست آورد.

زهرا اخوان‌نسب رتبه نخست کانون زنان بازرگان ایران را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، زهرا اخوان‌نسب تنها عضو بانوی هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان در نخستین انتخابات هیئت مدیره کانون زنان بازرگان ایران توانست با کسب 103 رای، رتبه نخست را از آن خود کند.

به گزارش فارس، نخستین انتخابات بانوان بازرگان ایران با حضور 225 بانوی بازرگان دارنده کارت بازرگانی عصر روز چهارشنبه در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی ایران برگزار شد.

در این انتخابات فاطمه دانشور از اتاق تهران با 101 رای رتبه دوم، فخری الله توکلی از اتاق کرمان رتبه سوم و قهرمانلو از اتاق قزوین رتبه چهارم را به خود اختصاص دادند.

همچنین فاطمه مقیمی از اتاق تهران با 90 رای و مریم اسلامی از اتاق مشهد با 82 رأی و فریده بستان‌بان از اتاق گیلان با 78 رأی رده‌های بعدی را از آن خود کردند.

توانا نماینده وزارت صنعت و معدن و تجارت نیز به عنوان بازرس نخست و فقیهی از اتاق شیراز به عنوان بازرس دوم انتخاب شدند.

در نخستین انتخابات هیئت مدیره کانون زنان بازرگان ایران 30 نامزد از اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور شرکت داشتند که پس از رقابت نزدیک تعداد هفت نفر به عنوان عضو اصلی، دو نفر عضو علی‌البدل و دو بازرس انتخاب شدند.

کانون زنان بازرگان اتاق ایران با هدف تقویت فعالیت اقتصادی بانوان و گسترش حضور آنها در عرصه اقتصاد کشور توسط زنان بازرگان تشکیل شده است.

به گزارش فارس، زهرا اخوان نسب دارای مدرک کارشناسی ارشد MBA است و نخستین زن عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان در طول تاریخ 80 ساله این تشکل است.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول