اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

بیش از پنج‌ هزار نظامی تامین امنیت دادگاه مبارک را برعهده دارند

خبرگزاری فارس: وزارت داخلی مصر اعلام کرد که بیش از پنج هزار نیروی امنیتی و نظامی تامین امنیت دادگاه حسنی مبارک در روز شنبه آتی را برعهده خواهند داشت.

بیش از پنج‌ هزار نظامی تامین امنیت دادگاه مبارک را برعهده دارند

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری النشره، وزارت داخلی مصر اعلام کرد که به موجب طرح امنیتی این وزارتخانه بیش از 5 هزار نفر تامین امنیت دادگاه حسنی مبارک و همراهانش در روز شنبه آتی را بر عهده خواهد داشت.

سرلشکر "محمد ابراهیم" اعلام کرد که طرح امنیتی وزارت داخلی مصر چندین محور را دربرمی‌گیرد که انتقال مبارک از مرکز پزشکی العالمی تا دادگاه و بالعکس و تامین امنیت انتقال جمال و علاء مبارک، پسران حسنی مبارک و "حبیب العادلی"، وزیر سابق داخلی و 6 معاونش از زندان طره به دادگاه و بالعکس است.

همچنین ارتش تامین امنیت سالن دادگاه از ساعت‌ها پیش از برگزاری دادگاه تا پس از آن را نیز برعهده دارد. این تامین امنیت مناطق پیرامون دادگاه را نیز دربرخواهد گرفت.

قرار است، حکم حسنی مبارک و دو پسرش علاء و جمال و حبیب العادلی، وزیر داخلی و 6 معاون بلند پایه همراهش در قضیه کشتار تظاهرات‌کنندگان مصری و فساد مالی مالی روز شنبه در مقر آکادمی پلیس در قاهره اعلام شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول